هفته فرهنگی استان اردبیل به کار خود پایان داد

هفته فرهنگی استان اردبیل با برگزاری آیین اختتامیه به پایان رسید

خبرگزاری پانا: آیین اختتامیه هفته فرهنگی استان اردبیل در سالن ایوان شمس معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۲۹۸۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،استاندار اردبیل در این آیین گفت: چهره فرهنگی استان اردبیل با برگزاری هفته فرهنگی و نمایش عشق ، ایمان ، علم ، فرهنگ ، ادب و اقتصاد منطقه ترمیم شد اما باید این راه ادامه یابد و ما در این راه وظیفه سنگینی بر عهده داریم.

مجید خدابخش افزود: در ماه های گذشته مسائلی از استان اردبیل به رسانه ملی راه یافت که به هیچ وجه نباید در رسانه ها مطرح می شد ، این مسائل به چهره فرهنگی منطقه لطمه زد و تصویری نادرست به نمایش گذاشت.

وی بیان کرد: از آن زمان نیاز به ترمیم فرهنگی احساس می شد و برنامه هایی مانند شب شعر و موسیقی نشان داد که در میان اردبیلی ها روح لطیفی جاری است و ما باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم ، اگر چه مورد غفلت واقع شده است.

استاندار اردبیل اظهار داشت: در هفته فرهنگی که اردبیلی ها را از نقاط مختلف گرد هم آورد با مفاخر تاریخی استان آشنا شدیم اما در کنار این قدردانی باید به یاد مفاخر کنونی نیز باشیم و از همه نیروها برای توسعه استان بهره بگیریم.

وی در ادامه عنوان کرد: از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید فضا برای گفتمان سرمایه گذاری در استان فراهم شده و در این راستا تنها یک میلیارد دلار در حوزه آب سرمایه گذاری و کار عمرانی آغاز شده است.

خدابخش اظهار داشت: در این راستا از سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه استقبال شده و چند مورد سرمایه گذاری قابل توجه نیز صورت گرفته و امیدواریم اردبیلی ها در هر نقطه ای که حضور دارند برای اشتغال ، ازدواج و توسعه ورود کرده و سهولت فراهم کنند تا جوانان و نیروهای مستعد بار دیگر به استان بازگشته و در توسعه استان نقش آفرینی کنند.

در آیین اختتامیه که چهره هایی چون حسین رضازاده و محسن مهرعلیزاده حضور داشتند از برگزار کنندگان هفته فرهنگی استان اردبیل قدردانی شد.

اجرای تعزیه و آیین تشت گذاری ، پخش فیلم کوتاه ، موسیقی و کلیپ از برنامه های آیین اختتامیه هفته فرهنگی اردبیل بود.

گفتنی است:هفته فرهنگی استان اردبیل از سوم تا نهم دی ماه در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار