عذر خواهی ایوبی از عدم اکران ˝خانه پدری˝

خبرگزاری پانا: حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در یادداشتی در صفحه شخصی اش با اشاره به عدم اکران فیلم ˝ خانه پدری˝ ؛عنوان کرد: از همه دوستانی که از عدم اکران فیلم ˝ خانه پدری˝ در گروه هنر و تجربه آزرده خاطر شدند ،پوزش می طلبم.

کد مطلب: ۲۹۷۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا؛ حجت الله ایوبی در صفحه شخصی اش در یکی از رسانه های اجتماعی با اشاره به عدم اکران فیلم سینمایی " خانه پدری " در گروه هنر و تجربه ؛گفت: از همه دوستانی که از فراهم نشدن زمینه های اکران فیلم خانه پدری در گروه هنر و تجربه آزرده خاطرند پوزش می طلبم ،به امید روزهای بهتر برای سینمای پرافتخارمان.

یادآور می شود؛ فیلم سینمایی " خانه پدری" به کارگردانی کیانوش عیاری قرار بود از امروز در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران شود اما با فشار های بسیاری که از سوی برخی از نهاد ها صورت گرفت و حتی برخی از ارگانها اعلام کردند که سینما های خود را برای اکران این فیلم به گروه هنر و تجربه نمی دهند ،شاهد نامه امیر حسین علم الهدی دبیر این گروه درباره عدم اکران این فیلم بودیم.

فیلم "خانه پدری" که قصه اتفاق‌های یک خانه قدیمی را از سال ۱۳۰۸ (اواخر دوره قاجار) تا ۱۳۷۹ روایت می‌کند با بازیگرانی همچون مهدی هاشمی، شهاب حسینی و مهران رجبی، ناصر هاشمی، مینا ساداتی، نازنین فراهانی و... در چند اپیزود ساخته شده و مسائل و مشکلات زنان ایران را در هفتاد سال اخیر به تصویر کشیده است. در این فیلم ناصر هاشمی (نقش کودکی) و مهدی هاشمی (نقش بزرگسالی) کاراکتر اصلی این فیلم را، که روایت زندگی‌اش از پانزده تا هشتاد سالگی به تصویر کشیده شده، بازی می‌کنند.

كیانوش عیاری متولد 1330 اهواز، دارای مدرك دیپلم است. وی فعالیت سینمایی را با ساخت فیلم های كوتاه 8 م.م در سینمای آزاد اهواز آغاز كرد. عیاری سینمای حرفه ای را با نگارش فیلمنامه و كارگردانی فیلم «تنوره دیو» تجربه كرد.«شبح کژدم»،«آبادانیها»و«بودن یا نبودن»از جمله فیلمهای عیاری است که بیشتر آثارش با اقبال جامعه هنری روبرو بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار