صدور 4500 جلد سند مالکیت واحدهای مسکونی روستایی و شهری در استان

خبرگزاری پانا: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: امسال 4 هزار و 500 جلد سند مالکیت واحدهای مسکونی روستایی و شهری در آذربایجان غربی صادر شده است.

کد مطلب: ۲۹۳۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ایوب عزیزی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: امسال 4 هزار و 500 جلد سند مالکیت واحدهای مسکونی روستایی و شهری در آذربایجان غربی صادر شده است.

ایوب عزیزی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اداره ثبت و اسناد به طور مشترک برای اماکن روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت سند مالکیت صادر می‌کند، اظهار داشت: امسال 4 هزار و 500 جلد سند مالکیت واحدهای مسکونی روستایی و شهری در آذربایجان غربی صادر شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: تا پایان سال 92 حدود 173 هزار جلد سند مالکیت واحدهای مسکونی در آذربایجان غربی صادر شده است.

وی به احداث 204 واحد مسکونی توسط خیرین مسکن‌ساز در سه شهر آذربایجان غربی شامل ارومیه، سلماس و مهاباد اشاره و خاطرنشان کرد: 160 واحد مسکونی در ارومیه، 24 واحد مسکونی در مهاباد و 20 واحد در سلماس توسط خیرین مسکن‌ساز آذربایجان غربی در دست اجراست.

عزیزی در پایان با اشاره به پیشرفت فیزیکی واحد مسکونی در دست احداث توسط خیرین مسکن‌ساز آذربایجان غربی، تصریح کرد: 24 واحد در مهاباد با 98 درصد، 20 واحد در سلماس با 92 درصد و 160 واحد در ارومیه با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار