معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار

کاروان وسایل ورزشی تحت عنوان کاروان امید به مدارس اعزام شد

خبرگزاری پانا: معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی از اعزام کاروان وسایل ورزشی تحت عنوان کاروان امید با هدف تأمین وسایل ورزشی مورد نیاز ورزش دانش آموزی به مدارس استان خبر داد.

کد مطلب: ۲۹۲۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد

ولی حسینی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پانا گفت: این کاروان با همکاری استانداری، و مساعدت های ویژه ی استاندار، اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی واداره کل نوسازی و تجهیز مدارس در جهت تهیه و تأمین بخشی از نیازهای ورزشی مدارس در قالب کاروان ورزشی امید به مدارس اهداء شد.


وی با اشاره به اینکه این وسایل ورزشی در بین کل مدارس استان تقسیم بندی شده است گفت: توجه ویژه به مناطق محروم در دستور کار ما قرار دارد و با برنامه ریزی و صرف اعتبار برای تجهیزمدارس،به ویژه مدارس مناطق محروم ادامه خواهد داشت.


معاون تربیت و بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت: وسایلی که در این کاروان به مدارس اهداء می شوند عبارتند از: میز پینگ پونگ، دروازه ی هندبال، میله ی بسکتبال،میله ی والیبال، میله ی بدمینتون، تور بسکتبال، تور والیبال، تور هندبال، تور بدمینتون و وسایل مصرفی از قبیل انواع توپ های فوتبال، فوتسال، هندبال، والیبال، پینگ پونگ، راکت تنیس و پینگ پونگ و طناب بازی از جمله محتویات این کاروان است.


لازم به ذکر است که کاروان ورزشی امید با هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد ریال صبح امروز از سالن ورزشی شهید بهشتی ارومیه راهی شهرستان ها، مناطق و مدارس سرتاسر استان شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار