دوره باز آموزی امدادو نجات جاده ای طرح زمستان شمال استان در شوط

خبرگزاری پانا: رییس جمعیت هلال احمر شوط از آغاز دوره باز آموزی امدادو نجات جاده ای طرح زمستان ویژه شمال استان در شهرستان شوط خبر داد.

کد مطلب: ۲۹۲۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، اسماعیل زاده رییس جمعیت هلال احمر شوط گفت: این دوره بازآموزی به منظور توان افزایی و تقویت مهارت های امدادی و حفظ وآمادگی بیشتر برای امداد رسانی به مسافرین وسوانح جاده ای همزمان با اغاز طرح زمستانی آغازشد.


وی افزود: امدادگران و نجاتگران شهرستانهای شوط ، ماکو ، پلدشت وچالدران از امروز به مدت 2 روز با شرکت در دوره تخصصی امداد و نجات آموزش های لازم و تخصصی را در محل جمعیت هلال احمر این شهرستان فرا می گیرند.


اسماعیل زاده با اشاره به شرکت 48 نفر از نیروهای امدادی 4 شهرستان در این دوره، با بیان اهداف آن افزود: شرکت کنندگان در این دوره بازآموزی آموزش های درخصوص نحوه کار باتجهیزات امداد ونجات در حوادث جاده ای وترافیکی ، استفاده از جدید ترین ابزارهای امدادی ، مروری بر امداد وکمک های اولیه ، اطفاء حریق و حمایت روانی را به صورت تئوری وعملی توسط 8 مربی مورد باز آموزی قرار می گیرندکه در پایان این دوره شرکت کنندگان بعداز ازمون کتبی وعملی گواهی دوره تخصصی امداد ونجات جاده ای دریافت خواهند نمود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار