تحلیل و بررسی فیلم سینمایی ˝پنج ستاره˝ در رادیو خانواده

خبرگزاری پانا: مازیار فکری ارشاد در برنامه ˝پنجره های روشن˝ پنجشنبه13 آذرماه اولین ساخته ˝مهشید افشارزاده˝ در کسوت کارگردانی را نقد و بررسی می کند.

کد مطلب: ۲۸۸۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا ؛ برنامه "پنجره های روشن" پنجشنبه12 آذرماه در نقد و بررسی فیلم های سینمایی با موضوع خانواده "پنج ستاره" را اتخاب کرده است.

در این فیلم مریم ( دیبا زاهدی ) دختر جوانی از طبقه کارگری است که به تازگی در دانشگاه قبول شده اما خانواده اش برای پرداخت شهریه دانشگاه دچار مشکلات فراوانی هستند. از این رو مریم تصمیم می گیرد به هتلی که مادرش ( شیرین بینا ) در آنجا کار می کند برود تا بتواند شغلی نیمه وقت بدست آورده و بخشی از شهریه دانشگاهش را خودش پرداخت کند. اما حضور مریم در این هتل و مواجه با انسانهای مختلف اتفاقاتی را رقم می زند که ...

داستان این فیلم را "علی اکبر قاضی نظام" نوشته است و در برنامه "پنجره های روشن" ارتباط بین افراد و عواطف و نوع نگرش آنها به دنیا همچنین راه های مواجهه با مشکلات در این داستان مورد توجه قرار می گیرد

مازیار فکری ارشاد به عنوان کارشناس سینمایی و "مریم فرضی" در بخش کارشناسی روانشناسی به بررسی و تحلیل فیلم سینمایی "پنج ستاره" می پردازند.

در این برنامه "امیر سماواتی" تهیه کننده این فیلم نیز درباره نگاه مثبت به قشری از جامعه و مرور و واکاوی زندگی بخشی از جامعه مطالبی را بیان می کند.

"پنجره های روشن" با محوریت نقد و تحلیل فیلم های سینمایی و موضوع خانوادگی به تهیه کنندگی "رضا عزتی" و اجرای کارشناسی"شهاب شهرزاد" پنجشنبه ها ساعت 19 برروی موج اف ام ردیف 5/89 مگاهرتز از رادیو خانواده پخش می شود و علاقمندان می توانند تکرار این برنامه را در همین ساعت روز جمعه از رادیو خانواده بشنوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار