توصیه های فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزکوه برای رانندگی در فصل سرما

خبرگزاری پانا: فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه از ادامه بارش برف در محورهای کوهستانی منطقه خبر داد و از رانندگان خواست تا با احتیاط و مراقبت بیشتری رانندگی کنند.

کد مطلب: ۲۸۷۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد

محمدحسن محمدی روز یکشنبه در گفت وگو با پانا، با اشاره به بارش مجدد برف در منطقه از بامداد امروز اظهارکرد: کسانی که قصد سفر به شهرستان فیروزکوه و یا عبور از گردنه های کوهستانی آن را دارند حتما وسایط نقلیه خود را به وسایل ایمنی مجهز کنند و لباس گرم و غذای آماده کافی به همراه داشته باشند.

وی توصیه کرد: رانندگان و کاربران جاده با سرعت مطمئنه و رعایت قوانین و مقررات در این محورها تردد کرده و ضمن رعایت فاصله طولی مناسب با خودروی جلویی از سبقت و سرعت غیر مجاز خودداری کنند.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه هشدار داد: محورهای کوهستانی شهرستان به رغم پاکسازی همچنان لغزنده است و تردد وسایل نقلیه در آنها با احتیاط امکان پذیر است.

وی خواستار آن شد تا رانندگان خودروی خود را به تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی مجهز کرده و به توصیه های ایمنی ماموران پلیس راه و راهداری توجه کنند.

سرهنگ محمدی به همراه داشتن وسایل گرمایی اعم از پتو و مقداری آب و آذوقه، لاستیک زاپاس و جک آماده را نیز ازسوی رانندگان دراین محورها ضروری عنوان کرد.

وی همچنین خواستار به همراه داشتن ابزار احتیاطی مورد نیاز مانند یخ شکن، مایع ضد یخ شیشه و برف پاکن، جارو دستی، بیلچه تاشو، بسته کوچک محتوی شن، کابل ارتباطی (سیم سیار) و جعبه ابزار توسط رانندگان در جاده شد.

بارش برف از حدود ساعت ۳۰ دقیقه بامداد امروز در فیروزکوه آغاز شده و کماکان به صورت پراکنده ادامه دارد.

/سید علی دریاباری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار