مدیركل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش:

امسال 991 عنوان كتاب درسی در 131 میلیون جلد كتاب در دوره های مختلف تحصیلی چاپ و توزیع شده است

خبرگزاری پانا : مدیركل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت : امسال 991 عنوان كتاب درسی در 131 میلیون جلد كتاب برای بیش از 12 میلیون دانش آموز در دوره های مختلف تحصیلی چاپ و توزیع شده است.

کد مطلب: ۲۸۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاریپانا ؛ سید احمد حسینی مدیركل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش در شهرستان بهشهر گفت : سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هم آرمان گرا و هم سعادت بخش و مبنای این سند ،دین است و برای اجرایی نمودن آن باید نهایت تلاش و نقش آفرینی را داشته باشیم.

وی در ادامه با بیان اینكه كتاب های درسی پایه های دوم و ششم ابتدایی به صورت pdf در سایت سازمان پژوهش وزارت آموزش و پرورش موجود است، گفت: برای سال تحصیلی جدید كتاب‌های پایه دوم و ششم ابتدایی بر اساس سند تحول آموزش و پرورش تدوین شده است .

به گفته مدیركل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش، امسال 63 عنوان از كتاب‌ها به همراه CD یا DVD به دانش آموزان تحویل داده شد كه از این تعداد 51 لوح فشرده مربوط به رشته‌های فنی حرفه‌ای و كار و دانش و 12 لوح فشرده نیز مربوط به دروس راهنمایی و دبیرستان بوده است.

وی افزود: امسال 991 عنوان كتاب درسی در 131 میلیون جلد كتاب برای بیش از 12 میلیون دانش آموز در دوره های مختلف تحصیلی چاپ و توزیع شده است.

حسینی خاطر نشان كرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ملاك و معیار تغییرات در نظام آموزشی كشور است و انحراف از آن جایز نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار