معاون جدید پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی منصوب شد

خبرگزاری پانا:طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان،صمد صمدیان بعنوان معاون جدید آموزش و پرورش اداره کل منصوب شد.

کد مطلب: ۲۸۴۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،در مراسم تکریم و معارفه معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان،جعفر پاشایی حوزه پژوهش و برنامه ریزی را موتوره محرکه آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت:در برنامه های مکتوب دولت و وزارت این حوزه بیشترین سیکل حرکتی را داراست.

وی بحث ساماندهی نیروی انسانی را که مبنای حرکت آموزش و پرورش است را مربوط به این حوزه دانسته و بر ارتقاء کیفیت آموخته های معلمان تاکید کرد.

پاشایی با اشاره به دولت های موفق در حوزه آموزش و پرورش ،افزود:در این کشورها در درون سیستم آموزشی دوره های ضمن خدمت بسیار فعال است.

وی با انتقاد از پایدار نبودن عنصر کیفیت در کشور،گفت:باید با بیشترین دقت و برنامه ریزی، دوره های ضمن خدمت با بالاترین کیفیت برگزار شود.

جعفر پاشایی اظهار کرد:امروزه در کل دنیا نظام های اداری و آموزشی با پیوست پژوهشی بیشترین سیاق حرکتی را دارا است و هر تصمیمی بدون پژوهش و تحقیق آسیب های جدی به دنبال دارد.

مدیر کل با بیان اینکه معاونت پژوهشی و برنامه ریزی دارای ماموریت های سخت و پیچیده و در عین حال مهم است افزود:بزرگداشت مقام معلم،موضوع آمار،بررسی محتوای آموزشی و به سازی نیروی انسانی از مهمترین کارهای این معاونت به شمار می رود.

پاشایی برنامه ریزی ،نظم و انظباط،هماهنگی،یکدلی و تعهد را از انتظارات خود نسبت به معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل بیان کرد و گفت:جهش در این پنج عنوان ذکر شده سایر معاونت ها در اموزش و پرورش را نیز بهره مند می کند.

در این مراسم مدیر کل اموزش و پرورش استان از زحمات بهلول ابراهیم زاده به خاطر خدمات شایسته قدرانی کرد و با اعطای حکمی صمد صمدیان را بعنوان معاون جدید پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان معرفی نمود.

گفتنی است صمد صمدیان قبل از انتصاب برای معاونت پژوهش و برنامه ریزی اداره آموزش و پرورش استان ، ریاست اداره سنجش و ارزیابی تحصیلی اداره کل را عهده دار بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار