انتقاد امام جمعه جونقان از کیفییت آرد ونان در بخش جونقان

حجت الاسلام حسین موذنی امام جمعه بخش جونقان از کیفیت آرد ونان در بخش جونقان انتقاد کرد وگفت: عدم نظارت صحیح، مشکلات کیفیت آرد، کیفیت مواد افزودنی و مشکل نیروی انسانی متخصص از جمله مواردی است که موجبات پایین آمدن کیفیت نان در بخش جونقان شده و مسئولان مربوطه باید تدابیر لازم را برای این مهم بیاندیشند.

کد مطلب: ۲۸۰۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،امام جمعه جونقان با اشاره به آغاز هفته‌ی بسیج اظهار کرد: بسیجیان باید با تاسی از فرهنگ دفاع مقدس تلاش کنند تا شعار اقتصاد و فرهنگ را محقق سازند که اگر بسیج وارد میدان اقتصادی شود قطعا مشکلاتی نظیر مشکلات فعلی شهرک صنعتی جونقان را نداشتیم.
وی در این زمینه به بسیجیان توصیه کرد: امروز این فرصت طلایی در اختیار شما قرار دارد تا با الگو گرفتن از آن تجربیات در مقابل دشمن ایستادگی کنید و در جبهه فرهنگی و اقتصادی دشمن را شکست دهید.
خطیب جمعه جونقان انتصاب رئیس جدید رسانه ملی از سوی رهبر معظم انقلاب را یادآور شد و به وظیفه خطیر صداوسیما در عرصه فرهنگی و ترویج و تقویت باورهای دینی مردم اشاره کرد وتصریح کرد :همان گونه که امام راه حل فرمودند صدا وسیما باید یک دانشگاه عمومی با شد.
امام جمعه جونقان با برشمردن دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه کتاب وکتابخوانی گفت:غلفت از تاکیدات مقام معظم رهبری موجب آسیب دیدن فرهنگ است
وی در این زمینه از مسئولین خواست با برپایی ایستگاههای مطالعه و فراهم آوردن فضای مطالعه در رشد فرهنگ مطالعه دربین آحاد مردم تلاش و نسبت به غنی سازی کتابخانه عمومی شهر اقدام نمایند.
خطیب جمعه جونقان در ادامه بر حمایت از بیماران کلیوی و دیابتی تاکید کرد و افزود: افراد متمکن و خیرین باید در این زمینه پیش گام باشند.
سالروز آزاد سازی سوسنگرد،سالروزبزرگداشت آیت الله طباطبایی،نامه رئیس جمهور آمریکا به مقام معظم رهبری از موارد دیگری بود که خطیب جمعه جونقان به آنها پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار