درخشش کودک خوزستانی در مسابقه بین‌المللی نقاشی رومانی

خبرگزاری پانا: کودک عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، موفق به دریافت نشان از نهمین مسابقه بین‌المللی «رنگین کمان» کشور رومانی شد.

کد مطلب: ۲۸۰۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، بنیامین کرامتی نیا، عضو 9 ساله مرکز شماره 3 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهواز، موفق شد نشان جایزه دوم این مسابقه را دریافت کند.

بنیامین کرامتی نیا، کودک خوزستانی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این مسابقه توانست پس از رقابت با سه هزار و 294 اثر رسیده از 27 کشور جهان این جایزه را کسب کند.
برنده‌ی نشان جایزه دوم این مسابقه بین‌المللی نقاشی، عضو مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در شهرستان اهواز است که تحت آموزش‌های مرجان نوروزی زاده، مربی هنری کانون، در این جشنواره شرکت کرده بود.
این مسابقه با موضوع «عشق به زمین» و با هدف بیدار کردن حس مسوولیت پذیری کودکان برای حفظ محیط زیست در کشور رومانی برگزار شد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران با 857 اثر نقاشی کودکان و نوجوانان سراسر کشور در این مسابقه حضور داشت.
گفتنی است: نهمین مسابقه بین‌المللی نقاشی «رنگین کمان» کشور رومانی در سال 2014 برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار