مسئول دبیرخانه کانون های مساجد هرمزگان:

تقدیرنامه های همایش امام سجاد(ع) گواهی نامه معتبر علمی محسوب می شوند

خبرگزاری پانا: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد هرمزگان گفت: تقدیرنامه های دوّمین همایش بین المللی سید الساجدین، امام زین العابدین، علی بن الحسین(ع) به عنوان گواهی نامه معتبر علمی محسوب می شود.

کد مطلب: ۲۷۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام احمد پهلوانی در نشست خبری دوّمین همایش بین المللی سید الساجدین، امام زین العابدین، علی بن الحسین(ع) در بندرعباس با اشاره به سطح علمی بالای همایش امسال، اظهار داشت: استقبال فرهیختگان حوزه و دانشگاه های داخلی و خارجی از فراخوان مقالات همایش امسال بسیار خوب بوده به گونه ای که مدرک تحصیلی 80 درصد از صاحبان آثار فوق لیسانس و دکترا است و برخی از آن ها نیز صاحب تألیفات متعدد هستند .

وی افزود: فراخوان مقالات پنج ماه پیش با موضوعات چهارگانه توحید در صحیفه سجادیه، بیداری اسلامی از منظر صحیفه سجادیه، رضای الهی در صحیفه سجادیه و موضوع انتخابی شامل تمامی سرفصل های 54 گانه صحیفه سجادیه اعلام که تا پایان مهلت مقرر قریب به 100 مقاله به دبیرخانه ارسال شده بود .

پهلوانی اضافه کرد: 20 درصد مقالات از کشورهای خارجی شامل هند، پاکستان و عراق واصل شد .

وی در پایان گفت: از مجموع آثار رسیده، 12 اثر برگزیده مورد تجلیل قرار می گیرد .

دوّمین همایش بین المللی سید الساجدین، امام زین العابدین علی بن الحسین(ع) 20 آذرماه سال جاری هم زمان با سال روز شهادت چهارمین اختر تابناک امامت و ولایت به میزبانی استان هرمزگان در بندرعباس برگزار می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار