معاون فرماندار اسلامشهر:

ترویج و توسعه مفاهیم پدافند غیرعامل با شیوه فرهنگی و هنری ضروری است

خبرگزاری پانا:‌ زنگ آغاز هفته پدافند غیر عامل و زنگ برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی مدارس شهرستان اسلامشهر همزمان با سایر مناطق کشور ، با هدف توسعه ، تقویت ومشارکت در فعالیتهای آموزش و پرورش در محل آموزشگاه هیأت امنایی شهید اورکی نواخته شد.

کد مطلب: ۲۷۵۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در این مراسم که با حضور صوفی معاون اداری ،مالی وبرنامه ریزی فرماندار، مسئولین ادارات ، سازمانها و نهادهای شهرستان و نیز با حضور نمایندگان اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و جمعی از اولیاء و مربیان دانش آموزان برگزار شد.


محمود صوفی معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرماندار در خصوص اهمیت نهادهای مدنی و تقویت مشارکت دانش آموزان در امور مدارس و نهاد آموزش و پرورش گفت: برگزاری مانور در مدارس با موضوع پدافند غیرعامل موثر است و باید فرهنگ سازی عملیاتی شود.
وی با بیان اینکه ترویج و توسعه مفاهیم پدافند غیرعامل با شیوه فرهنگی و هنری ضروری است از دستگاه های اجرایی خواست زمینه مشارکت مردم را فراهم کنند.


وی تشکیل ستاد پدافند غیرعامل، تولید محصولات فرهنگی،مانور شهرداری ها و ادارات در سطح شهرستان ، نشست با هیأت مذهبی و... را از مهمترین برنامه های این هفته عنوان کرد.


همچنین سرهنگ نبوی جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سیدالشهداء (ع) اسلامشهر به مناسبت هفته پدافند غیرعامل و اهمیت و نقش جامعه دانش آموزی در این عرصه مطالبی را عنوان و تقویت و مشارکت دانش آموزان در عرصه مشارکت عمومی مردم در همه زمینه های اجتماعی وفرهنگی را از مهمترین اولویت های کاری آموزش و پرورش برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار