با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر:

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر معرفی شد

خبرگزاری پانا : طی حکمی از طرف اصغر حصیری مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ، سیروس فتحی بعنوان معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر منصوب شد .

کد مطلب: ۲۷۳۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، در جلسه ای از خدمات علی موحدی معاون پرورشی و فرهنگی سابق اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر تجلیل و سیروس فتحی به عنوان معاون جدید پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر معرفی شد .

این جلسه با حضور اصغر حصیری مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر ، معاونین ، روسای ادارات و کارکنان معاونت پرورشی و فرهنگی ، همکاران حوزه ستادی ، رئیس و کارکنان سازمان دانش آموزی استان بوشهر در سالن کنفرانس اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد .
در این جلسه اصغر حصیری مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه پایه و اساس تحول بنیادین مسائل تربیتی و پرورشی است، تعامل ، ایجاد حس برادری را در امر مدیریت بسیار مهم خواند و برای معاون پرورشی آرزوی موفقیت نمود.
حصیری خواستار اهتمام به مقوله پرورش به عنوان یکی از دو بال خود شناسی و کمال در فرایند تعلیم و تربیت شد و افزود: باید اهتمام به امور و شعائر دینی به باور تبدیل شود.
در این مراسم موحدی به تشریح خدمات و امور انجام شده در طول سه سال در معاونت پرورشی و فرهنگی در زمان تصدی خود پرداخت و موفقیت های معاونت را بیان نمود .
سیروس فتحی معاون جدید پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر نیز در خصوص سند تحول بنیادین و جایگاه امورپرورشی و فرهنگی در آن و رسیدن به حیات طیبه سخنانی بیان داشت .
گفتنی است : حصیری مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اهدای لوح سپاس از خدمات موحدی معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر تقدیر کرد .
در پایان همکاران به فتحی تبریک گفتند و برای وی آرزوی موفقیت نمودند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار