همزمان با هفته پیوند اولیا و مربیان؛

همایش پیوند اولیا ومربیان وروز ملی خانواده درشهرستانهای تهران برگزارشد

خبرگزاری پانا: همایش گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان و روز ملی خانواده در شهرستانهای استان تهران باحضور معاون مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش وپرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۲۷۳۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حسن حسینی معاون مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش وپرورش در این همایش ضمن تاکید بر نقش تاثیر گذار خانواده بر امر تربیت گفت : عوامل بسیاری در زمینه تربیت در جامعه موثر هستند اما در این میان نقش خانواده نسبت به سایر آنها پر رنگ تر است.

حسینی افزود : نقش مادران در تربیت فرزندان به علت نزدیکی بیشتر به بچه ها بیش از پدران است و در واقع از همان زمان دوره ی جنینی کودک ، مادر نقش تربیتی خود را آغاز می کند .

وی خاطرنشان کرد : همه نهاد های موجود در جامعه نظیر آموزش و پرورش ،اداره بهداشت و ...به حول محور خانواده و برای خانواده تشکیل می شوند و برای بقای خانواده باید تعامل بین تمامی این نهاد ها و خانواده وجود داشته باشد .

در ادامه این همایش مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار نیز با اشاره به اینکه خانواده یک ضلع مهم از مثلث آموزش به شمار می رود تاکید کرد : بدون حضور و همکاری خانواده نمی توان به وجود تعلیم و تربیت صحیح در مدارس امیدوار بود .

علی ذبیحی گفت : در این میان آموزش و پرورش شهرستان شهریاربا توجه ویژه به این مقوله یکی از محور های اصلی خود را در سال تحصیلی جاری آموزش خانواده قرار داده و ضمن آسیب شناسی از مشکلات موجود ،به منظور ارائه راهکار های علمی به خانواده ها جلساتی منظم را در قالب موضوعات مشخص برگزار می کند .

گفتنی است ،در پایان این همایش ازپیشکسوتان انجمن اولیا و مربیان و انجمن های برترمدارس تقدیر وتجلیل به عمل آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار