در گفت‌وگو با پانا عنوان شد؛

اعتراض شهروندان به خرابی های پی درپی مترو/بی توجهی مدیران شهری

خبرگزاری پانا: رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با انتقاد از نقص فنی در خطوط مترو گفت: مردم به ویژه مسافران مترو نسبت به توقف واگن های قطار در مترو معترض هستند.

کد مطلب: ۲۷۰۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد

اقبال شاکری در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، اظهار داشت: بنده بارها به معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران راجع به نقص فنی مترو تذکر داده ام و به شدت پیگیر این مساله هستم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره خرابی واگن های مترو و اعتراض های مردم در این باره گفت: کمبودهای فنی و تجهیزات در مترو باعث به وجود آمدن مشکلات عدیده ای در این رابطه شده که مردم به ویژه مسافران مترو معترض هستند ضمن اینکه این کمبودها موجب تأخیر در خدمت رسانی مدیریت شهری نیز شده است.
وی اضافه کرد: با توجه به مشکلات و تأخیرهایی که در حرکت واگن های مترو وجود دارد بنده پیشنهادی دادم تا مسئولان شهری صبح ها و عصرها با مترو سفر کنند تا مشکلات موجود در این حوزه را متوجه شوند. از طرفی با توجه به حجم بالای مسافران مترو، قطارها باید به موقع وارد ایستگاه شوند و تأخیر در ورود قطارها موجب اعتراض مردم می شود.
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران درباره رفع کمبود واگن های مترو نیز به پانا گفت: تعدادی واگن مترو خریداری شده و در راه است اما این مساله کفایت نمی کند بلکه مدیریت شهری باید به موقع به خرابی مترو و توقف های بیجای آن در ایستگاه ها یا تونل توجه کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار