برگزاری همایش تجلیل از بهورزان نمونه شهرستان باغملک

خبرگزاری پانا: همایش تجلیل از بهورزان نمونه شهرستان باغملک برگزار شد.

کد مطلب: ۲۶۹۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا، مراسم تجلیل از بهورزان در باغملک برگزار شد مراسم گرامیداشت بهورزان با حضور تنی چند از مسئولین شهرستان در تالار فردوسی باغملک برگزار گردید سرهنگ رحیمی حسینی فرمانده سپاه شهرستان باغملک به عنوان سخنران برنامه از تلاش بهورزان در سطح روستاها از جمله بهداشت عمومی، سرشماری سالانه و ثبت اطلاعات خانوارها، مراقبت از زنان باردار، بازدید منازل، پایگاه های عمومی و کمک به معلولان، آموزش و مراقبت های تغذیه ای، تنظیم خانواده تشکر کرد.
وی افزود : روایات و احادیث از دیدگاه معصومین (ع) در خصوص سلامتی بسیار زیاد است، و نیاز است با آموزش های لازم و روحیه بسیجی در راستای ارتقاء سطح سلامت مردم تلاش کرد تا جامعه ای سالم و پویا داشته باشیم.
رحیمی حسینی گفت : از زمان خلقت انسان تاکنون نیاز به رعایت اصول اولیه بهداشت بوده، که در این راستا فعالیت های خوبی در سطح بهداشت و درمان کشور در این چند سال صورت گرفته است در ادامه نجفی ریاست مرکز بهداشت ضمن تقدیر وت شکر از بهورزان و همه مهمانان به تاریخچه تشکیل خانه های بهداشت در نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای فقرزدایی پرداخت و تأمین سلامت جامعه روستایی و دستاوردهای بسیارخوبی که در کاهش مرگ و میر و کنترل و حذف بیماری ها مخصوصاً بیماری فلج اطفال، سرخک و مالاریا را مرهون تلاش و زحمات بهورزان دانست.
وی گفت بهورزان در خط مقدم سلامت بوده اند و انتظارداریم که این عزیزان فعالیت خود را دو چندان نمایند بخصوص شناخت شاخص ها و برنامه های مراقبتی و مطالعه چک لیست ها که نیاز ضروری بهورزان عزیز می باشد. لازم به ذکر است که در پایان به ۱۱ نفر از بهورزان نمونه هدایایی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار