پیام تبریک استاندار البرز بمناسبت روز جهانی پست

خبرگزاری پانا:استاندار البرز در پیامی روز جهانی پست را به تمامی مدیران و کارمندان شرکت پست جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

کد مطلب: ۲۶۸۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد

متن پیام مهندس طهایی بمناسبت هفدهم مهرماه" روزجهانی پست" بدین شرح است:
رَدُّ جَوابِ الكِتابِ حَقٌّ كَرَدِّ السَّلامِ
پاسخ دادن به نامه ، همانند پاسخ سلام ، از حقوق صاحب نامه است (پیامبرص)

پاپیروس های دیروز که زمانی با چاپارها و اسب های تندرو و نامه های کاغذی و مهرشده با تمبر، از دل خورجین هایی مملو از پاکت با دستان پینه بسته پستچی به مقصد می رسید، طی گذر زمان؛ با شتابی روزافزون به عصر امروز، آهن و تکنولوژی رسیده و با پیامک ها به صندوق های الکترونیکی راه یافته؛ امروز زنگ پستچی با آهنگ همراه ما هماهنگ شده تا در سیطره ارتباطات جهانی، نه فقط یک نامه کاغذی ، که نقش آفرین عرصه تعاملات اجتماعی و مبادلات اقتصادی و تبادل پولی باشد.

بی تردید صنعت پست، به عنوان قدیمی ترین و مردمی ترین نهاد ارتباطی در کشور، با کاهش فاصله ها و بهره وری زمان، در توسعه خدمات عمومی نقش ویژه ای را ایفا کرده و این امر محقق نمی شود جز در سایه فعالیت های شبانه روزی کارمندان سازمان پست جمهوری اسلامی ایران.

اینجانب هفدهم مهرماه برابر با نهم اکتبر، روز جهانی پست را به خانواده بزرگ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و کارکنان پست تبریک می گویم.

امید که تلاشگران این عرصه در پرتو منویات مقام معظم رهبری در سال مزین به «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» و در سایه سار دولتی برآمده از روح تدبیر و امید، در گستره ارتباطات جهانی با انتقال پیام ها و تبادلات اقتصادی، بارقه امید را بر دلهای مردمان نشانده و حرکت و شتاب مضاعفی ، بر چرخه صنعت پست کشور و بالاخص استان سرافراز البرز داشته باشند.



ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار