معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان:

توسعه نیافتگی مناطق مرزی زمینه‌ ساز توسعه قاچاق است

خبرگزاری پانا:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان فساد و بروکراسی اداری و قوانین پیچیده حاکم برتجارت را در بدنه دستگاه‌های زیربط از عوامل زمینه ساز توسعه قاچاق دانست و بر ضرورت تفسیر توسعه گرایانه و اقتصاد محوراز قوانین تاکید کرد.

کد مطلب: ۲۶۸۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،علیرضا آشناگر در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان که پیش از ظهر امروز در محل سالن شهدای گمنام استانداری تشکیل شد، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی از اقدامات مجموعه دستگاه‌های ذیربط در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز قدردانی کرد.

وی افزود: مبارزه با قاچاق کالا وارز منحصر به یک دستگاه یا ارگان خاص نیست و همه نهادهای مسئول باید به این مهم بصورت جدی توجه داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان تصریح کرد: در 6 ماهه اخیر سالجاری نیروهای مرزبانی و انتظامی و دستگاه قضایی برخورد خوبی با باندها و قاچاقچیان سازمان یافته داشته‌اند و این جای تقدیر است.

آشناگر مجموعه عوامل مختلفی را در قاچاق کالا و ارز موثر دانست و بر ضرورت بررسی و تحلیل دقیق این عوامل بعنوان مولفه‌های موثر بر پدیده قاچاق تاکید کرد.

وی گفت: ضعف تولیدات داخلی هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی یکی از این مولفه‌های تاثیر گذار در پدیده قاچاق است که کشش جامعه را بسوی قاچاق بیشتر می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار