همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در زنجان برگزار شد

خبرگزاری پانا: همزمان بافرارسیدن هفته دفاع مقدس و سالروز ازدواج فرخنده حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در زنجان به منظور ترویج فرهنگ ورزش همگانی میان شهروندان با حضور محسن امین شهردار زنجان،اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولین استانی برگزار شد.

کد مطلب: ۲۶۴۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و سالروز ازدواج فرخنده حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در زنجان به منظور ترویج فرهنگ ورزش همگانی میان شهروندان با حضور محسن امین شهردار زنجان، اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولین استانی برگزار شد.

درهمایش بزرگ پیاده روی خانوادگی که به ابتکار شهرداری زنجان و مشارکت سپاه زنجان ترتیب داده شده بود، صدها نفر از شهروندان علاقمند به ورزش، مسیر میدان کوهنورد تا مجموعه گاوازنگ را پیاده طی و در نهایت نیز به تعدادی از آنها به قید قرعه جوائز نفیسی اهداء گردید.

امین" شهردار زنجان، پیرامون اهمیت ورزش در زندگی شهروندی و برنامه های آتی شهرداری زنجان برای ورزش همگانی، گفت: پیشرفت و توسعه هر جامعه بستگی کامل به سلامت و نشاط مردم آن جامعه دارد و ارتقا سطح سلامت عمومی شهروندان وظیفه ای است که تمامی مسئولین می‌ باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار