پیام تبریک مسئول انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرز به مناسبت هفته دفاع مقدس وبازگشایی مدارس

خبرگزاری پانا:مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرز،در پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس وبازگشایی مدارس را تبریک گفت.

کد مطلب: ۲۶۲۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، درمتن پیام ابوالحسن معظمی آمده است:
بسم ربّ الشهدا و الصدیقین
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
سوره احزاب ؛ آبه ۲۳
از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند
بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود دگرگون نکرده‏اند.

آغاز مهر ماه و تقارن با هشت سال دفاع مقدس تابلوی سراسر ایثار و از خودگذشتگی هزاران شهید و جانباز و آزاده ای است که در این میان نقش دانش آموزان بی بدیل و بی نظیر بود که با تقدیم سی و شش هزار همکلاسی آسمانی سند افتخاری برای همکلاسی های زمینی خود به جا گذاشته اند و مدالی ارزشمند تا قیامت بر سینه همه دانش آموزان جهان اسلام آویختند.
همان ها که میز نیمکت ها را رها کرده و به ندای "هل من ناصر "حسین زمان خود لبیک گفتند و آن حماسه و شور را آفریدند.و سخن رهبر فرزانه و معظم انقلاب مهر تائیدی بر مجاهدت آنان است؛ آنجا که فرمودند:
"سنگری را ندیدم مگر آنکه از خون دانش آموز شهید رنگین شده باشد""
اینک با گذشت چندین سال از ان هجمه ددمنشانه ،هجوم دشمنان نه تنها کمتر نشده بلکه روز به روز بر آتش آن افزوده شده است و از کارو زار ا جنگ سرد نظامی به جنگ نرم و ناتوی فرهنگی و رخنه فرهنگی تبدیل شده است.
در این جنگ نیز با عنایت خداوند عزوجل دانش آموزان پیشتاز و پیشقراول مبارزه و ستیز با جهان خوارانند و با تاسی از شهدای دانش آموز همان همکلاسی های آسمانی خود در این جهاد فرهنگی به حول و قوه الهی روز به روز سربلند تر و مهاجمان و خونخواران لحظه به لحظه خوار و زبون تر خواهند شد انشاا..
دانش آموزان دیروز به وظیفه خود که دفاع همه جانبه ا زدین،وطن و ناموس بود، به نحو احسن عمل کردند و چشم امید آنان به دانش آموزان امروز و آینده سازان فردای ایران اسلامی است تا در سنگر علم ،ایمان و فرهنگ بتوانند گام های بلندی بردارند.
این تقارن را به فال نیک میگیریم و ضمن بهره گیری از درس های آنان، همگی متعهد خواهیم شد تا در این سنگر فرهنگی با علم ، ایمان و حرکات جهادی قله های ترقی را یکی پس از دیگری بپیماییم و میهن عزیز اسلامیان را بیش تر از پیش سربلند نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار