کشف 28 نیم سکه پهلوی از جلیقه مسافر استکهلم

خبرگزاری پانا: معاون آگاهی پلیس فرودگاههای کشور گفت: 28 نیم سکه پهلوی طلا از جلیقه یک مسافر استکهلم در فرودگاه امام خمینی(ره) کشف و ضبط شد.

کد مطلب: ۲۶۰۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرهنگ هاشمی اظهار داشت: ماموران در فرودگاه امام (ره) و مشهد با تشدید اقدامات كنترلی مانع از انتقال غیر قانونی 8 میلیارد و 462 میلیون و 265 هزار ریال كالا و ارز قاچاق شدند.

وی با بیان اینكه مامورین گیت بازرسی فرودگاه امام (ره) حین چك و بازرسی بار مسافرین خروجی به مقصد استكهلم موفق به كشف 28 سكه نیم پهلوی طلا به ارزش تقریبی 140 میلیون ریال كه به طرز ماهرانه ای بر روی جلیقه لباس دوخته شده بود شدند .

معاون آگاهی پلیس فرودگاههای كشور در ادامه با اشاره به موفقیت های مامورین پلیس فرودگاه مشهد در زمینه مبارزه با قاچاق كالا و ارز گفت:ماموران پلیس آگاهی فرودگاه مشهد طی دو عملیات موفق، توانستند بیش از 8 میلیارد و 322 میلیون و 265 هزار ریال كالای و ارز قاچاق را كشف و ضبط کنند.

سرهنگ هاشمی با بیان اینكه این مقدار كالای و ارز قاچاق حین بازرسی از مرسولات پستی و ارز كشف شده در بار همراه مسافر ورودی از كشور عراق است ،خاطر نشان كرد: مقدار 85 كیلو گرم انواع زیورآلات و نیز 271 میلیون و 195 هزار دینار عراق از جمله كالا و ارز قاچاق كشف شده در این دو اقدام است.

این مقدار كالای قاچاق مكشوفه به لحاظ عدم ارائه مدارك مثبته گمركی توسط مامورین ضبط و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار