در دیدار شهردار ارومیه با شهردار ارزروم:

ارزروم و ارومیه خواهر خوانده شدند

خبرگزاری پانا:در دیدار بین دو شهر ارزروم ترکیه و ارومیه، این دو شهر به عنوان خواهر خواندگی معرفی شدند.

کد مطلب: ۲۶۰۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا، محمد حضرت پور ضمن تبریک انتصاب محمت سکمن به عنوان شهردار ارزروم و پیروزی اردوغان در انتخابات رئیس جمهوری ترکیه گفت: امروز با توجه به سیاست های کلی کشور جمهوری ترکیه، این کشور به عنوان یک کشور اسلامی شناخته شده است و زمینه های مشترکی میان مردم ایران و ترکیه به وجود آورده است .
محمد حضرت پور در ادامه سخنانش اذعان داشت: توسعه همکاری بین دو شهر ارزروم و ارومیه در زمینه های فرهنگی، هنری و عمرانی می تواند در صنعت توریست و گردشگری نقش مهمی را ایفا نماید .
وی افزود: گسترش روابط بین دو شهر در زمینه های مشترک خدمات بسزایی را می تواند برای دو کشور به وجود آورد .
حضرت پور در ادامه با اشاره به صنعت توریستی و گردشگری گفت: امروز صنعت توریستی و گردشگری و نیز جذب سرمایه گذاران خارجی نقش مهمی در توسعه شهرها دارد و با افزایش همکاری با کشورهای همسایه می توانیم در این زمینه گام های بزرگی را برداریم .
در ادامه جلسه محمت سکمن شهردار ارزروم گفت: بنده به عنوان یک شهروند همسایه ای از اینکه به شهر ارومیه سفر کرده ام بسیار خوشحال بوده و سلام خود را بر مسئولان استانی و شهری و مردم ارومیه می رسانم .
وی اذعان داشت: پیشرفت توسعه همکاری های دو جانبه در همه زمینه ها علی الخصوص زمینه های فرهنگی و اجتماعی بین دو شهر می تواند خدمات زیادی را به ارمغان آورد .
محمت سکمن در این دیدار با اشاره به خواهر خواندگی دو شهر گفت: این پیوند زمینه ساز آشنایی مردم دو شهر با یکدیگر خواهد شد و باید نسبت به اجرای برنامه های مشترک اقتصادی و فرهنگی برنامه ریزی کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار