فرمانده انتظامی فارس:

پلیس،‌ تكریم شهروندان را سرلوحه كار خود قرار دهد

خبرگزاری پانا: فرمانده انتظامی فارس گفت: پلیس همیشه باید سرآمد نظم و انضباط باشد و لازم است تكریم شهروندان را سرلوحه كار خود قرار دهد.

کد مطلب: ۲۵۴۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سردار احمد علی گودرزی در جلسه جمع بندی نتایج نظارت تخصصی از فرماندهی انتظامی شهرستان‌های شمال استان فارس با بیان مطلب فوق گفت: پلیس در كشورما نماد و مظهر اقتدار ملی و نظام است.
وی تصریح كرد: پلیس ارزشمند و از جایگاه وسیعی برخوردار است و كاركنان لازم است در انجام ماموریت‌ها و خدمت كردن به مردم، ضمن حفظ اقتدار و صلابت، نرمی، رافت و حسن خلق را سرلوحه كار خود قرار دهند.

فرمانده انتظامی فارس گفت: سرمایه بزرگ پلیس اعتماد مردم است و رضایتمندی مردم از پلیس و خشنود كردن آنها،‌ سبب خشنودی و رضایت خداوند از كاركنان می شود.

گودرزی با اشاره به دسیسه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: استكبار جهانی در صدد ایجاد تفرقه، ناامنی، نارضایتی و واگرایی در بین مردم كشور ما است اما به دلیل پایبندی مردم به ارزش های نظام، داشتن همگرایی دورنی در كشور و وجود امنیتی كه كشور ما را امن ترین كشور منطقه كرده است، سبب ناكام مانده دشمنان در رسیدن به اهداف پلیدشان شده است.

وی با تاكید بر تقویت قوای جسمانی كاركنان به آنها توصیه كرد: روحیه دین باوری را در خود تقویت كنند، به آموزش و فراگیری علم روز توجه داشته باشند، آئین نامه‌های انضباطی را نصب العین قرار دهند و ضمن استفاده بهینه از تجهیزات و امكانات دراختیار، در نگهداری از این تجهیزات نهایت تلاش خود را به‌كار ببرند.
گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود هدف از برگزاری نظارت تخصصی از فرماندهی انتظامی شهرستان ها و بازدید از واحدهای انتظامی استان را ارتقای آن مجموعه عنوان كرد و گفت: تعالی و ترقی از خصلت‌های انسان است و خداوند پویایی را در ذهن انسان قرار داده و این بازدیدها سبب احصا و رفع نقایص، تقویت محاسن و پویایی خواهد شد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار