جانشین فرمانده انتظامی استان كرمان:

دستگیری 2 مأمور قلابی در كرمان // مالباختگان به پلیس امنیت مراجعه كنند

خبرگزاری پانا:جانشین فرمانده انتظامی استان كرمان با اشاره به دستگیری دو مأمور قلابی ، از شهروندانی كه به هر نحو مورد سوء استفاده این دو شیاد قرار گرفته اند خواست برای پیگیری مراحل قانونی به پلیس امنیت مراجعه كنند.

کد مطلب: ۲۵۴۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرهنگ عبدالرضا ناظری در تشریح این خبر گفت: در پی ارجاع چند فقره شكایت مبنی بر ورود دو مأمور به منازل و سرقت اموال، شناسایی این دو متهم در دستور كار قرار گرفت.

وی افزود: پس از ارجاع پرونده به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان، مأموران انتظامی با انجام تحقیقات گسترده پلیسی این دو شیاد را شناسایی كرده و در یك عملیات ضربتی آنها را دستگیر كردند.

جانشین انتظامی استان خاطر نشان ساخت: در تحقیقات پلیس مشخص شد این دو متهم با معرفی خود بعنوان مأمور پلیس اطلاعات و پلیس مبارزه با مواد مخدر وارد منازل شده و اعمال مجرمانه خود را اجرا می كردند.

وی اظهار داشت: در ادامه تكمیل پرونده متهمان تاكنون به 8 فقره ورود به منزل و سرقت اعتراف كردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: پس از تحقیقات پلیس، پرونده بعرض قاضی محترم رسید و دادیار شعبه 11 دادسرای عمومی و انقلاب دستور فرمودند تا تصویر چهره متهمان در جراید و مطبوعات منتشرشود تا مالبلاختگان با شناسایی آنها برای تكمیل پرونده مراجعه نمایند.

وی خاطر نشان ساخت: شهروندانی كه با دیدن عكس متهمان و شناسایی انان، به هر نحوی مورد سوء استفاده آنان قرار گرفته اند می توانند برای پیگیری مراحل قانونی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان واقع در خیابان معلم ، روبروی اداره كل آموزش و پرورش مراجعه كنند.

سرهنگ"ناظری" با اشاره به اینكه ماموران انتظامی دارای كارت شناسایی معتبر بوده و برای اجرای عملیات ورود به مخفیگاه ، حكم و دستور قضایی همراه دارند ، از شهروندان خواست در صورت مراجعه افراد تحت عنوان مامور از هر ارگانی ، از آنان كارت شناسایی معتبر و برای ورود به منزل ، حكم قضایی درخواست كنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار