ادعای عجیب نوباوه،

هماهنگی بین رسانه های داخلی و خارجی علیه استیضاح کنندگان

خبرگزاری پانا: نوباوه با متهم کردن رسانه‌های داخلی حامی وزیر علوم ادعا کرد: جریان‌های رسانه‌ای هماهنگ در ستاد داخلی حمایت از وزیر با جریانات رسانه‌های خارجی برای تضعیف مجلس فعالیت می‌کردند و تبلیغات خارجی به شکل هماهنگی توسط رسانه‌های خارجی و بالعکس منتشر می‌شد.

کد مطلب: ۲۵۰۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، نماینده مردم تهران که به عنوان موافق استیضاح وزیر علوم در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی سخن می گفت: با پخش فیلمی در صحن علنی مدعی شد که برخی رسانه‌های داخلی با رسانه‌های خارجی به طور هماهنگ به تضعیف مجلس و حمایت از وزیر می پرداخت.

وی افزود: این کار با هدف انحراف از موضوع اصلی استیضاح و نشان دادن ناکارآمدی مجلس فعلی شورای اسلامی و روحیه کاسب کارانه برخی نمایندگان انجام می‌شد و برخی رسانه‌ها با ارائه آمار غلط و دروغ و انتشار برخی از اسامی این هدف را پیگیری می‌نمودند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه ما نگران اشکالات عمده‌ای در برخی از وزارتخانه ها هستیم گفت: در عملکرد برخی از وزارتخانه اتفاقات نگران‌کننده‌ای می‌افتد و ما امروز نگران وزارت علومی هستیم که در واقع باید مومن‌ترین نیروهای نظام را تربیت کند و از آقای فرجی دانا می‌پرسم اساتیدی که از روز اول دانشجویان را برای گرفتن پذیرش در دانشگاه‌های خارجی آموزش می‌دهند و همان کسانی هستند که شما در دانشگاه‌ها جذب کردید می‌توانند به دغدغه‌های ما پاسخ دهند؟

وی ادامه داد: جریاناتی در داخل کشور در حال شکل‌گیری است که بسیاری از جریانات سکولار در آن شکل می‌گیرد و مشکل اساسی ما در این جا است؛ ما نگران سیاست‌های حاکم در دانشگاه‌های کشور هستیم و امروز شاهد مظلومیت نظام اسلامی هستیم که بعد از سی و پنج سال همچنان نمی‌تواند برخی از سیاست‌های خود را اعمال کند.

نباوه با انتقاد از انتشار برخی نشریات در دانشگاه‌ها گفت: یکی از نشریات دانشجویی با تیتر باید" فاتحه این سپاه را خواند" در خارج از دانشگاه منتشر می‌شود و در دانشگاه‌ها توزیع می‌گردد و هیچ برخوردی با آن نمی‌شود. همچنین همانطور که گفتید 58 درصد از روسای دانشگاه‌ها تغییر کرده است و لطفا وزیر علوم بفرماید که این افراد هم سو با سیاست‌های انقلاب هستند.

وی در پایان تأکید کرد: ما نگران تکرار اتفاقی هستیم که رگ‌های امیر کبیر را برید و کشور را صد سال به عقب برد و رشد علمی کشور را صد سال به تأخیر انداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار