مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با پان

مشکلات بهداشتی و تحصیلی دختران مناطق محروم در حال پیگیری است

خبرگزاری پانا: مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش گفت: به دلیل عدم آگاهی خانواده های مناطق محروم کشور توجهی به تحصیل و مسائل بهداشتی دختران خود ندارند که این موضوع با ایجاد کار گروهی در حال پیگیری است.

کد مطلب: ۲۵۰۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد

مهناز احمدی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا اظهار داشت: یکی از فعالیت های دفتر امور زنان و خانواده وزارت آموزش ‌و پرورش تلاش برای رفع موانع و محرومیت های تحصیل دختران دانش آموز در مناطق محروم کشور است.

وی افزود: خانواده ها در مناطق محروم کشور اهتمامی که برای تحصیل پسران خود دارند برای دختران خود ندارند بنابراین باید در بالا بردن سطح آگاهی این خانواده ها تلاش شود.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات که در مناطق محروم دانش آموزان دختر با آن مواجه هستند مسئله بهداشت آنها است که در این زمینه نیز تلاش هایی داریم.

وی تصریح کرد: برای انجام امور ذکر شده برنامه ریزی لازم صوررت گرفته و همچنین اعتباراتی در این زمینه اختصاص یافته و ادارات و معاونت هایی که در زمینه بهداشت و تحصیل دانش آموزان دختر بباید فعال شوند مشخص شده اند.

احمدی یادآورشد: امیدواریم با تلاش هایی که صورت می گیرد بتوانیم مشکلات دانش آموزان دختر در همه مناطق کشور و به خصوص مناطق محروم مرتفع کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار