در آستانه سفر رییس محترم جمهوری به استان اردبیل:

تشکل‌های دانش‌آموزی استان اردبیل بیانیه‌ای صادر نمود

خبرگزاری پانا: در آستانه سفر رئیس جمهور محبوب به استان اردبیل تشکل‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل بیانیه‌ای را برای استقبال باشکوه از رئیس دولت تدبیر و امید صادر نمود.

کد مطلب: ۲۵۰۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در این بیانیه آمده است: حمد و سپاس بیکران به درگاه حضرت سبحان که با عنایات حضرتش زمینه سفر رئیس دولت جمهوری اسلامی ایران و فرزندان خدوم ملت بزرگ ایران در دولت تدبیر و امید به استان اردبیل فراهم شده است.

مردم همیشه در صحنه استان که با حضور خود در حماسه سیاسی و انتخابات پرشور 24 خرداد 92 عشق و علاقه خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را ثابت نمودند اکنون میزبان دولت تدبیر و امیدند که برای کمک به توسعه و آبادانی استان، عزم دیدار با مردم سرافراز اردبیل را نموده است.

بی‌شک این سفر ارزنده با حسن نیت دکتر روحانی و عزم جدی همه دست‌اندرکاران و مسئولان استانی و ملی، برکات و دستاوردهای مهمی برای تقویت زیرساخت‌ها، توسعه منطقه، رفع کاستی‌های موجود و نهایتاً خدمت‌رسانی فاخر به مردم عزیز این استان را به دنبال خواهد داشت.

اینک که در آستانه این رخداد مبارک و به یادماندنی قرار گرفته‌ایم با قدردانی قلبی از نظر خیرخواهانه رئیس جمهور که به رغم مشغله‌های فراوان سفر به استان اردبیل را در اولویت کاری خود قرار داده‌اند از اعضای فهیم و آگاه تشکل‌های دانش‌آموزی، فرهنگیان و آحاد مردم میهمان‌نواز اردبیل دعوت می‌کنیم با حضور ارزشمند خود در مراسم استقبال از رییس دولت و هیئت همراه که قبل از ظهر چهارشنبه 29 مرداد در استادیوم جهان پهلوان تختی اردبیل انجام خواهد شد یک بار دیگر جلوه‌ی ارزنده‌ای از پیوند معنوی و قلبی مردم و دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشته و با شور برخاسته از وحدت و انسجام اسلامی برگ زرین دیگری را بر تارک افتخارات این استان همیشه سربلند بیفزایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار