مدیر کل صدا و سیمای استان کرمان:

مسائل فرهنگی، علمی و آموزشی دانشگاه برای رسانه ملی بسیار با اهمیت است

خبرگزاری پانا:مدیر کل صدا و سیمای استان کرمان، در بازدید رئیس و معاونین دانشگاه بین المللی شهید باهنر کرمان از واحد خبر صدا و سیمای مرکز کرمان، گفت: مسائل فرهنگی، علمی و آموزشی دانشگاه برای رسانه ملی بسیار با اهمیت است.

کد مطلب: ۲۴۸۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، حجت الاسلام سید جواد موسوی با اشاره به تاثیر بسیار زیاد رسانه بر افکار عمومی جامعه، خاطر نشان کرد: ارتباط بین رسانه و دانشگاه با برکت است و دست آورد های زیادی را بهمراه دارد.

ایشان با بیان اینکه دانشگاه می تواند از ظرفیت رسانه برای توسعه علم در جامعه استفاده بهینه کند بر تقویت ارتباط بین صدا و سیما با دانشگاه تاکید کرد.

وی حساسیت های موجود در زمینه های مختلف در دانشگاه و رسانه را مشترک دانست و افزود: این حساسیت ها در رسانه ملی به مراتب بیشتر است و دوربین صدا و سیما هیچگاه قصد تخریب را ندارد.

مدیر کل صدا و سیمای استان کرمان با بیان اینکه باید با همکاری و تعامل از صدا و سیما، برای انعکاس ظرفیت های دانشگاهی استفاده شود، گفت: نشاط دانشگاهی که به گونه ای سرمایه نظام اسلامی است به بیرون جامعه نیز انتقال داده شود.

وی با اشاره به اینکه بیان دست آورد های علمی از طریق رسانه ماندگار تر می شود، عنوان کرد: آماده استفاده از اعضای هیئت علمی دانشگاه بعنوان کارشناس برنامه ها در زمینه های مختلف از جمله برنامه های خانواده هستیم.

در این بازدید دکتر محمد جواد فدایی رئیس دانشگاه بین المللی شهید باهنر کرمان نیز با اشاره به اهمیت رسانه در جامعه امروزی، گفت: دانشگاه یک سرمایه بزرگ برای نظام است.

موسوی بر انتقال آنچه که به نفع مردم است در رسانه ملی تاکید کرد و افزود: عدم استفاده از ظرفیت دانشگاهی بویژه نسل جوان دانشجو کوتاهی به نسل آینده است.

فدایی با بیان اینکه یکی از اهداف مشترک رسانه و دانشگاه ارتقاء سطح فرهنگ عمومی جامعه است، خاطر نشان کرد: دانشگاه باهنر کرمان یک دانشگاه مادر است که می شود با هم افزایی و همکاری بیشتر از ظرفیت های موجود استفاده بهتری کرد.

خبرنگار: ثارالله انکوتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار