مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان خبر داد:

کسب رتبه عالی پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی اداره کل اوقاف استان همدان در سطح کشور

خبرگزاری پانا: مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از کسب رتبه عالی پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل توسط روابط عمومی اداره کل اوقاف استان همدان خبر داد.

کد مطلب: ۲۴۷۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حمیدرضا نوروزی با بیان اینکه عملکرد سایت اطلاع رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان بر اساس نامه ای که از سوی مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین المللسازمان اوقاف و امور خیریه ارسال گشته است، عالی ارزیابی شده است، افزود: این ارزیابی در تیرماه سال جاری صورت گرفته است .

وی با بیان اینکه در این نامه بر حفظ این نوع عملکرد و ارتقاء آن تأکید شده است، افزود: روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان تمام همت خود را در راستای اهداف سازمان اوقاف و امور خیریه به کار بسته است .

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقافامور خیریه استان همدان تبلیغ و ترویج فرهنگ غنی وقف، قرآن و معارف اهل بیت(ع) و نیز تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی را از اهداف و آرمانهای این مجموعه دانسته و افزود: در این زمینه سعی بر این است تا با استفاده از شیوه های جدید و نو در ترویج و تبلیغ این اهداف، گام های بلندی برداشته شود .

وی خبر رسانی و انعکاس اخبار اوقاف استان همدان در خبرگزاری ها و رسانه های عمومی را جزء مهمترین وظایف روابط عمومی دانسته و اظهار داشت: سعی شده است تا با ایجاد تعامل بسیار عمیق و سازنده با اصحاب رسانه، این وظیفه مهم به نحو احسن به انجام برسد .

نوروزی با بیان اینکه ارتباط با مردم مهمترین رکن روابط عمومی ها است، افزود: روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان این مهم را سرلوحه کار خود قرار داده و سعی داشته است تا ارتباط خوب و دو سویه ای را بین اوقاف استان همدان مردم شریف این دیار برقرار کند .

وی اجرای دو مسابقه وقف و مردم و عکس و مکث را در استان همدان و در سطح کشور یادآور شده و اظهار داشت: این مسابقات با ابتکار روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان به اجرا گذاشته شده و هدف از آن برقراری رابطه ای تنگاتنگ میان مردم و این اداره بوده و نیز آشنایی مردم با بقاع متبرکه و ترویج فرهنگ غنی وقف از جمله آرمانهای آن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار