کنسرت شهرام شکوهی در تالار میلاد حتمی شد

خبرگزاری پانا: شهرام شکوهی که چندی پیش در بستر بیماری بود، پس از طی دوران نقاهت و بهبودی کامل دوباره در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه می‌رود و از چند قطعه جدید رونمایی می‌کند.

کد مطلب: ۲۴۶۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، شهرام شکوهی که چندی پیش در بستر بیماری بود، پس از طی دوران نقاهت و بهبودی کامل دوباره در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه می‌رود و از چند قطعه جدید رونمایی می‌کند.

شهرام شکوهی چند روز قبل از برگزاری کنسرت موسیقی در اهواز مورد درمان از ناحیه قلب قرار گرفته بود به دلیل فشارهای ناشی بعد از کنسرت مجددا در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد و تحت عمل آنژیوپلاستی قرار گرفت. عمل آنژیوپلاستی روی قلب شهرام شکوهی موفقیت‌آمیز بود و او هم اکنون دوران نقاهت را طی کرده است.

با این حال شهرام شکوهی پیش از این نیز به علت دردهای ناشی از انسداد عروق قلبی چندین بار در بیمارستان بستری شده بود و پزشکان نیز او را از حضور زیاد در صحنه های اجرای زنده منع کرده بودند.

اما با این وجود او دوباره به صحنه اجرا باز خواهد گشت و در روزهای نهم و دهم شهریور ماه و در چهار سانس از طرفدارانش میزبانی خواهد کرد.

اولین آلبوم شکوهی با نام «مدارا» در سال 1390 همه مجوزها را کسب کرده و منتشر شد. این آلبوم 10 قطعه داشت و تحت امتیاز شرکت «هنر اول» بود و ناشر با توجه به شناخت نسبی مخاطبان موسیقی از شکوهی پیشبینی می‌کرد با استقبال مخاطبان موسیقی مواجه شود و به همین خاطر آلبوم را در تیراژ بالا وارد بازار موسیقی کشور کرد با اینکه آلبوم «مدارا» در بدو ورود خود با حاشیه هایی همراه شد ولی حاشیه ها نتوانست جلوی فروش این آلبوم را بگیرد.

دومین آلبوم این خواننده نیز بهمن ماه سال 92 منتشرشد. این آلبوم در 12 قطعه با نام های «انگیزه»، «جان خسته»، «توبه شکستم»، «بخند»، «دونه دونه»، «جسرت شیرین» ، «پروانه شدم»، «شب و بارون»، «عاشقان»، «از ماست که بر ماست»، «از ما بعیده» و «خیال کن» منتشر شده است.

هنرمندانی از قبیل «میلاد ترابی»، «امیر حسین کاشانیان»، «گرشا رضایی»، «مهلا سلیمانی»، «مهدیه عرب» و «علی بحرینی» در این آلبوم به عنوان تنظیم کننده و ترانه سرا حضور دارند. هر چند نقش «میلاد ترابی» در این اثر و مهر و امضای او در اکثر آثار به خوبی مشخص است. «رضا تاجبخش» نیز در یکی از قطعات به عنوان نوازنده پیانو در آلبوم حضور دارد و تهیه کننده این اثر نیز «مرتضی دلیری» است. کلیه ملودی های آلبوم ساخته های خود «شهرام شکوهی» است و این خواننده در بخش ترانه سرایی این آلبوم نیز حضور دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار