معاون وزیر جهاد کشاورزی:

بهبود شاخص های تولید در بخش کشاورزی ضروری می باشد

خبرگزاری پانا: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: بهبود شاخص های تولید در بخش کشاورزی که سنگر پر تلاش جبهه اقتصاد مقاومتی است، ضروری می باشد و دولت تدبیر و امید برای رونق تولید در این بخش برنامه های ویژه ای دارد.

کد مطلب: ۲۴۶۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمدعلی جوادی در آئین معارفه رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی، افزود: امسال طرح اصلاح الگوی کشت در 3 استان کشور به صورت نمونه آغاز و پیش بینی می شود در یک برنامه ریزی پنج ساله در همه کشور فراگیر شود.

وی ادامه داد: عزم وزارت جهاد کشاورزی برای جلوگیری از تغییر زمین های کشاورزی در کشور نیز جدی است و با توجه به کمبود منابع آبی، توسعه کشاورزی نوین در دستور کار قرار دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: با توجه به نیاز حیاتی کشور برای برنامه ریزی های کلان، طرح آمارگیری یکپارچه بخش کشاورزی از مهرماه امسال می شود.

جوادی تصریح کرد: آمار و ارقام بخش کشاورزی در کشور نابسامان است و بر اساس آمار نادرست بسیاری از اظهار نظرها و شاخص های بخش کشاورزی با چالش مواجه است.

وی بیان کرد: با آمایش و جمع بندی داده های این بخش سیاستگذاری های اقتصادی با محوریت تولید در بخش کشاورزی رونق می گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی تأکید کرد: استفاده از تسهیلات صندوق توسعه بخش کشاورزی به منظور تقویت زیر ساخت های مکانیزه کشت، عاملی برای رونق و شکوفایی این حوزه محسوب می شود.

جوادی در پایان ابراز داشت: استخدام مهندسان ناظر بخش کشاورزی نیز در کشور در حال انجام است و به زودی احکام این بخش صادر می شود.

در این آئین علی بابایی به عنوان رئیس جدید جهاد کشاورزی استان مرکزی معرفی شد و از خدمات عباس مظفری تقدیر بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار