استاندار کرماشاه

کرامت زنان باید مورد توجه قرار گیرد

خبر گزاری پانا استاندار در نشست با خواهران بسیج عمومی وامور بین االملل گفت زنان به جایگاه والای خود در جامعه می توانند برسند

کد مطلب: ۲۴۵۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری بانا به نقل از روابط عمومی استانداری. استاندار کرمانشاه در نشست با خواهران بسیج عمومی و امور بین الملل استانداری افزود: زنان در جامعه اسلامی از جایگاه و منزلت ویژه ای برخوردار هستند و آیین اسلام به حقوق زنان توجه ویژه و متعالی دارد.

وی با اشاره به حائز اهمیت دانستن حضور زنان در جامعه٬گفت: خوشبختانه با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید موضوع صیانت و احترام به حقوق زنان با تدبیر و تعقل کارشناسی شده از سوی مسئولین امر در دست پیگیری و انجام است.

رضایی با بیان اینکه زنان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند ٬تصریح کرد: مدیریت ارشد استان کرمانشاه نیز این آمادگی را دارد که در تبیین و نهادینه کردن مسائل حقوق زنان استان از هیچ گونه کوششی فروگذار نباشد و بر ارج گذاری و حفظ کرامت این بخش جامعه تاکید فراوان دارد.

رضایی بابادی استفاده از ظرفیت های فکری زنان در حوزه کارکردهای اجتماعی٬ فرهنگی و اقتصادی استان را مهم عنوان کرد و گفت: از دستگاه های اجرایی استان انتظار می رود که در پویایی و تحرک بخشی به مسائل فکری و علمی این قشر افراد جامعه نهایت اهتمام را بکار گیرند.

استاندار با اشاره به نقش خطیر زنان در تحکیم بنیان خانواده٬ افزود:مطمئنا زنان با ایفای نقش مادرانه گام ارزشمندی در جهت تربیت و آموزش فرزندان خود برمی دارند که باید از سوی متولیان امر فرهنگی و اجتماعی جامعه بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

شایان ذکر است در این نشست دوساعته٬ بانوان بسیجی نیز به بیان دیدگاه ها و ارائه نکته نظرات پیرامون مشکلات زنان در استان پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار