مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان:

عیدفطر قلوب مومنین را جلا می‌بخشد

خبرگزاری پانا: مدیر آموزش و پرورش درمیان گفت: رمضان ماه رحمت و مغفرت و ماه ضیافت الهی در میعادگاه فطر به پایان میرسد و جان های بیقرار و فطرت های پاك مشتاقان نعمت ، امیدواران ثواب و توبه كاران واقعی را از زنگارها زدوده و جلایی دوباره بخشید.

کد مطلب: ۲۴۲۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا از درمیان حسین مهران‌فر امروز با صدور پیامی پیشا پیش فرا رسیدن عید فطر را به جامعه‌ی فرهنگی درمیان تبریک گفت. در ادامه‌ی پیام مدیر آموزش و پرورش درمیان آمده است:

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت/ صد شكر كه این آمد و صد حیف كه آن رفت

طبیعت با بهار طراوت می یابد و معنویت با بهار رمضان اوج می گیرد. بهار طبیعت با نوروز آغاز می شود و بهار معنویت با ماه رمضان. سردی طبیعت با شكوفه های بهاری و سرود بلبلان رخت بر می بندد و یخهای عصیان و نافرمانی، با زمزمه های نیمه شب رمضان و ترنم دعای رمضانیان آب می شود. در رمضان است كه می توان هفت شهر عشق را پیمود و دیو نفس را بر زمین افكند و در عید فطر پیروزی فطرت بر شهوت را، جشن گرفت.


این روز پایان یک ماه و آغاز یک راه است. پایان ماه اشک‏ها و لبخندها، رحمت‏ها و انتظارها، عفوها و استغفارها، پایان هنگامه‏ های افطار، لحظه ‏های مناجات با خدا، و آغاز راهی برای بازگشت، فصلی برای شکفتن و ترنمّی برای بازیافتن خودِ گمشده انسان. عیدفطر، عید زیبایی‏های معنوی، عید بشارت‏های الهی و روز خوب مهربانی‏های خداست.

آری روز عید فطر ، روز شادمانی پارسایان و پرهیزگارانی است كه با برچیدن زنجیر تعلقات مادی و مهار خواهش های نفسانی خویش درخواست توبه و بازگشت شان به درگاه خداوند یكتا مقبول افتاده است و طلیعه ماه شوال پرهیزگاران را در جشن عبادت و امساك به همخوانی می خواند تا خدای را شاكر شوند.

اینجانب پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید فطر،عید شكر برای توفیق عبادت،ذكر،خشوع و توسل به بارگاه كبریایی حضرت حق و تعمیق پیوند با ذات احدیت و حضرت محبوب و طلوع ماه شوال را به محضر جامعه‌ی فرهنگیان مومن و انقلابی شهرستان درمیان ، صمیمانه تبریك عرض می نمایم.و امیدوارم در این عید رحمت و مغفرت با تمسک با همبستگی و وحدت دوشادوش یکدیگر برای حل مشکلات سرزمین مقدس مان تلاش کنیم وبا تلاش مضاعف، همکاری صمیمانه و با مدیریت جهادی شما عزیزان فرهنگی نظاره گر تحکیم پیوندهای وحدت و مودت ، پیشبرد آرمان های متعالی نظام تعلیم و تربیت و احکام دین مبین اسلام در بین دانش آموزان مرزنشین و گسترش آزادی، عدالت، امنیت و رفاه، سعادت، پیشرفت و آبادانی بیش از پیش شهرستان درمیان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار