مدیركل كتابخانه های عمومی هرمزگان خبر داد:

اهدای بیش از 3 هزار جلد كتاب به كتابخانه های عمومی استان هرمزگان

خبرگزاری پانا: محسن زینلی تختی مدیركل كتابخانه های عمومی هرمزگان از اهدای بیش از سه هزار جلد كتاب به كتابخانه های عمومی هرمزگان خبر داد و گفت: این كتاب ها پس از گذراندن مراحل فنی و مجموعه سازی برای استفاده عموم شهروندان وارد كتابخانه عمومی استان خواهد شد.

کد مطلب: ۲۳۹۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محسن زینلی تختی گفت: با توجه به ترویج فرهنگ كتاب و كتابخوانی و برنامه ریزی های انجام شده در كتابخانه های عمومی شاهد اهدای كتاب از سوی مراجعین و اعضاء كتابخانه هستیم كه تا كنون در سه ماهه نخست سال جاری بیش از سه هزار جلد كتاب به كتابخانه های عمومی سطح استان اهدا شده است.
مدیركل كتابخانه های عمومی استان افزود: این تعداد كتاب توسط اعضاء كتابخانه های عمومی، فعالان فرهنگی و عموم جامعه به كتابخانه های استان اهداء شده است كه در این مدت كتابخانه های عمومی شهرستان بندرعباس، قشم و پارسیان بیشترین جذب كتب اهدایی را از طرف خیرین به خود اختصاص داده اند.
وی ادامه داد: مشاركت مردمی در امر اهداء كتاب سبب تقویت منابع كتابخانه های عمومی می شود كه این كتاب ها پس از گذراندن مراحل فنی و مجموعه سازی برای استفاده عموم شهروندان وارد كتابخانه عمومی نهادی و مشاركتی استان خواهند شد.
زینلی تختی ضمن تقدیر از كلیه خیرین و كتاب دوستان گفت: اهدای كتاب به منزله اهدای دانایی یكی از راه های موثر در تقویت منابع كتابخانه ها است كه با اهدای كتاب و منابع كتابخانه ای به غنی سازی بیشتر كتابخانه ها كمك كنیم و با اهدای حتی یك جلد كتاب در تجهیز كتابخانه های عمومی سهیم باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار