امكان عضویت استانی در كتابخانه های عمومی هرمزگان

خبرگزاری پانا: مدیرکل کتابخانه های عمومی با اعلام خبر عضویت استانی در کتابخانه های عمومی استان گفت: اعضای كتابخانه ها ی عمومی در این طرح می توانند با عضویت در یكی از كتابخانه های عمومی استان، از سایر كتابخانه های عمومی دیگر نیز كتاب و منابع امانت بگیرند.

کد مطلب: ۲۳۸۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان گفت: با توجه به راه اندازی سامانه جدید مدیریت كتابخانه های عمومی كشور تحت نرم افزار "سامان" به نشانی www.Samanpl.ir امكان عضویت استانی در كتابخانه های عمومی استان با یك كارت عضویت انجام می شود.
زینلی تختی افزود: در این طرح اعضای كتابخانه ها می توانند با عضویت در یكی از كتابخانه های عمومی استان، از سایر كتابخانه های عمومی دیگر نیز كتاب و منابع امانت بگیرند. ضمن اینكه در اجرای این طرح هیچ گونه هزینه اضافی از عضو دریافت نخواهد شد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با بیان اینكه در حال حاضر 7شهرستان از 13 شهرستان استان به سامانه تحت وب سامان متصل می باشند ادامه داد: دیگر کتابخانه های عمومی شهرستان هایی که به این سامانه متصل نیستند در مرحله بعد و با توجه به انجام زیرساخت های لازم در این خصوص به نرم افزار سامان متصل خواهند شد.
زینلی تختی در پایان تصریح کرد: از مزایای این طرح، افزایش امكان دسترسی مردم ، اعضای كتابخانه ها و کتاب دوستان می باشد که اعضا با امانت كتاب از كتابخانه دلخواه و پس از مطالعه، كتاب را به همان كتابخانه ای كه از آن امانت گرفته اند عودت می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار