‏ مدیر عامل شركت شهرك های صنعتی فارس خبر داد:

تمدید دستورالعمل ارائه تخفیفات بدهی های معوق صنعتگران

صداقت پور از تمدید دستورالعمل ارائه تخفیفات بدهی های معوق صنعتگران مستقر در شهركهای صنعتی خبر داد.

کد مطلب: ۲۳۸۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، علی صداقت پور گفت: این تخفیفات تا پایان شهریور ماه امسال اعمال می شود.
وی گفت: بر اساس این دستور العمل تمام واحدهای صنعتی و تولیدی مستقردرشهرك ها و نواحی صنعتی این استان كه تا پایان اسفند سال 91 با این شركت قرارداد منعقد كرده اند با توجه به شرایطی مشمول تخفیف بدهی های خود می شوند.
مدیر عامل شركت شهرك های صنعتی فارس تصریح كرد: این دسته ازواحدهای صنعتی وتولیدی درصورتی كه تاكنون موفق به پرداخت اصل بدهی وتعدیل معوقه های خود نشده و مشمول پرداخت تعدیل بدهی های معوق نیز بوده اند، مبالغ بدهی آنها بر اساس دستورالعمل جدید محاسبه و به آنها تخفیف هایی تعلق می گیرد.
وی ادامه داد: میزان مبالغ درنظر گرفته شده برای تخفیف ها و اعطای تشویق ها براساس تاریخ انعقاد قرارداد، وضعیت پروانه بهره برداری و پرداخت درصدی از اصل بدهی متغیراست.
صداقت پور بیان كرد: دستورالعمل جدید اعطای مشوق ها به واحدهای صنعتی و تولیدی دارای اسناد واخواستی مستقردرشهرك ها و نواحی صنعتی استان فارس به مناسبت سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و با هدف حمایت هرچه بیشتر از صنعتگران و سرمایه گذاران اعمال می شود.
وی افزود: به شركت های تعاونی، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، علاوه بر مشوق های در نظر گرفته شده، شش ماه نیز به زمان بازپرداخت اقساط آنها افزوده می شود. صداقت پوربیان كرد: در مناطق محروم و كم برخوردار نیز شش ماه به زمان بازپرداخت اقساط واحدهای صنعتی افزوده خواهد شد.
مدیر عامل شركت شهرك های صنعتی فارس اضافه كرد:علاوه براین، چنانچه سرمایه گذاران حداقل نیمی از اصل بدهی را پرداخت كنند، دستكم 12 ماه به زمان بازپرداخت مانده اقساط و تعدیل آنها اضافه می شود.
وی با اشاره به بهره مندی شماری از صنعتگران از این تخفیفات -حداكثر مهلت اعطای این مشوق ها و تخفیف ها را پایان شهریور امسال اعلام كرد و افزود: صنعتگران و سرمایه گذاران برای بهره مندی از این مشوق ها هرچه زودتر به شركت شهرك های صنعتی فارس مراجعه كنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار