نمایشگاه کتاب و علوم قرآنی با ۱۵ هزار جلد کتاب در نهاوند بر پا شد

خبرگزاری پانا: مدیر ارشاد اسلامی نهاوند گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان نمایشگاه کتاب و علوم قرآنی با ۱۵هزار جلد و در ۳ هزار عنوان در نهاوند برپا شده که بازدیدکنندگان می توانند از تخفیف های ویژه این نمایشگاه بهره مند شوند.

کد مطلب: ۲۳۷۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، میثم مرادیاظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و به منظور ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در سطح جامعه و همچنین استفاده و آشنایی مردم با جدیدترین کتب منتشر شده در سطح کشور و فراهم کردن فضایی برای دوستداران کتاب این اداره با همکاری انتشارات فرهنگ جامع تهران اقدام به برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب و علوم قرآنی در نهاوند کرده است.

وی گفت: کتب ارائه شده در این نمایشگاه در دو بخش ویژه و قرآنی شامل نسخه های مختلف از قرآن مجید، نهج البلاغه، دینی و کتب ادعیه همچنین در بخش آزاد در موضوعات مختلف از جمله تاریخی، فرهنگی، فلسفی، پزشکی، درسی، علمی، فرهنگی و سرگرمی بیش از 15 هزار جلد کتاب در 3000 عنوان در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند افزود: با هماهنگی های انجام شده علاقمندان و خریدارانمی توانند از تخفیف ویژه تا 40 در صد برای همه اقشار مردم و بخصوص دانشجویان، دانش آموزان و جوانان بهره مند شوند.

مرادی اظهار کرد: این نمایشگاه همه روزه در ایام برگزاری ازساعت 8 صبح تا 8 شب از 18 تیر ماه به مدت 15 روز در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند واقع در بلوار شهید بهشتی آماده بازدید علاقه‌مندان است.

وی گفت: هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان با هماهنگی با یکی از ناشران تهران نمایشگاه بزرگ کتب و علوم قرآنی در نهاوند برگزار می شود که مورد استقبال عموم قرار می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار