رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر به پانا خبر داد؛

عضویت مسعود و سحر جعفری جوزانی در جمعیت داوطلبان هلال احمر

خبرگزاری پانا: مسعود جعفری جوزانی نویسنده و کارگردان مطرح سینما و تلویزیون به همراه دخترش سحر جعفری جوزانی در مراسمی با حضور رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به عضویت این جمعیت در آمدند.

کد مطلب: ۲۳۶۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد

فرحناز رافع رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، در این باره گفت: مسعود جعفری جوزانی نویسنده و کارگردان مطرح سینما و تلویزیون به همراه دختر خود سحر جعفری جوزانی با حضور در سازمان داوطلبان عضو جمعیت داوطلبان هلال احمر شدند.

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر تصریح کرد: این دو هنرمند کشور با حضور در سازمان داوطلبان علاوه بر حمایت از فعالیت مطلوب جمعیت داوطلبان از اقدامات سازمان در کشور و در سطح بین المللی ابراز خرسندی و حمایت کردند.
به گزارش پانا، مسعود جعفری جوزانی، کارگردان و فیلمساز مشهور ایرانی است که در کارنامه اش کارگردانی فیلم هایی همچون یک مرد یک خرس (۱۳۷۱)، در مسیر تندباد (۱۳۶۷)، شیر سنگی (۱۳۶۵)، جاده های سرد (۱۳۶۴) و مجموعه تلویزیونی در چشم باد دیده می شود.
همچنین سحر جعفری جوزانی فعالیت سینمایی خود را با نقش کوتاهی در فیلم شیر سنگی به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی در سال ۱۳۶۵ آغاز کرد، او با نویسندگی در سریال آژانس دوستی و پس از آن بازیگری در همین سریال به فعالیت خود به صورت رسمی ادامه داد و پس از آن وارد سینما شد. سحر جعفری جوزانی در سال ۱۳۸۲ در سریال تلویزیونی طنز نقطه‌چین بازی و فعالیت خود را در تلویزیون شروع کرد. وی همچنین در سال ۱۳۷۸ نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در فیلم بلوغ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار