برنامه های غنی سازی اوقات فراغت کمیته امداد استان کرمانشاه در تابستان 93

خبرگزاری پانا: سیامک پاکرو مدیر کل کمیته امداد گفت : برنامه های متنوعی در تابستان 93 برای افراد تحت پوشش در نظر داریم تا بتوانیم با این برنامه ها اوقات فراغت مددجویان را غنی سازی کنیم.

کد مطلب: ۲۳۶۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در گفتگو با خبر نگار پانا گفت:در سال 93 کمیته امداد برنامه های فراوانی برای غنی سازی اوقات فراغت مدد جویان دارد.

وی افزود: تعداد 10 کانون جوانان پیرو ولایت،4 کانون دائم و و 23 کانون موقت دایر گردیده و ظرفیت این کانون ها بیش از چهار هزار مددجو می باشد .

پاکرو در ادامه افزود:در این کانون ها آموزش هایی همچون روخوانی ،ترجمه و تجوید قرآن،احکام ،ورزش،سبک زندگی و کتابخوانی در مقاطع پیش دبستانی ،دانش آموزی ،دانش جویی،مادران مددجو و دختران باز مانده از تحصیل انجام می شود و در پایان هر دوره آموزشی به فراگیران مدارک معتبر اعطا میشود.

مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به ویژه برنامه های کانون های فرهنگی این کمیته از برگزاری محفل انس و ختم قرآن کریم با حضور اعضای کانون های فرهنگی خبرداد.

وی اعلام کرد:960 عضو کانونهای استان به اردو های منطقه ای و سراسری اعزام گردیده و اردوگاه امام حسن (ع) در شهرستان صحنه پذیرای 2000 مددجو بوده است.

سیامک پاکرو با بیان اینکه بیش از 1200 مددجو در قالب اردو های خانوادگی در اردو گاه امام حسن (ع)اسکان می یابند افزود:اردو های خانوادگی کمیته امداد بعد از اتمام ماه مبارک رمضان آغاز و طی پنج دوره برگزار خواهدشد و این اردوگاه میزبان مددجویانی از استان های همدان ،مرکزی ،ایلام،لرستان ،کردستان ، تهران و خوزستان خواهد بود.

این مسئول در ادامه اظهار داشت:در سال 92 هزینه های این کانون ها بالغ بر دو میلیارد و 672 میلیون ریال شده است که پیش بینی ما برای سال93 چهار میلیارد ریال خواهد بود.

وی در پایان هدف از برگزاری برنامه های فرهنگی و نیز اردو های فرهنگی کمیته امداد را تعالی سطح فکری ، توانمندی و انسجام فرهنگی خانوار های مددجو دانست.

خبرنگاران دانش آموز:مهدی عزیزی و سید محمد رضا وحید

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار