پیش‌بینی اعتبار برای سازمان تبلیغات اسلامی به منظور اجرای برنامه‌های پیشگیرانه

مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر خبر داد: در سال‌جاری مبلغ پنج میلیارد ریال برای سازمان تبلیغات اسلامی در راستای اجرای برنامه‌های سند جامع پیشگیری اولیه از اعتیاد پیش بینی شده است.

کد مطلب: ۲۳۴۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ،عارف وهاب زاده در این رابطه گفت: در سال 1392 از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر اعتباری به مبلغ یک میلیارد و ششصد میلیون ریال در قالب تفاهم‌نامه و در راستای سند جامع پیشگیری اولیه از اعتیاد جهت برگزاری کارگاه‌های آموزش پیشگیری اولیه از اعتیاد ویژه شبکه تبلیغی مرتبط با سازمان (شامل: روحانیون، مبلغان و خواهران مبلغ، مداحان، هیأت‌های مذهبی) به سازمان تبلیغات اسلامی اختصاص یافت.

وی افزود: این برنامه با همکاری بسیار خوب سازمان تبلیغات اسلامی در استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اصفهان، البرز، ایلام، خراسان‌رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان و مازندران در 136 کارگاه آموزشی و با حضور 6800 نفر اجرا شد.

وهاب‌زاده بیان کرد: برای دستگاه مذکور در سال‌جاری مبلغ پنج میلیارد ریال پیش بینی شده و مقرر است امسال نیز علاوه بر برنامه‌های فوق‌الذکر کارگاه‌های آموزشی ویژه مداحان مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی برگزار و بسته‌های آموزشی برای گروه مذکور در استان‌های سراسر تهیه و تکثیر شود.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار