عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

تهیه بانک املاک شهرداری و ممیزی املاک شهروندان در ارومیه

خبرگزاری پانا: عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: برای نخستین‌بار نسبت به تهیه بانک املاک شهرداری و ممیزی املاک شهروندان اقدام شد که نتایج مطلوب و موردنظر هم دربرداشت.

کد مطلب: ۲۳۳۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا، عادل فتاحی با اعلام این خبر اظهار داشت : در چند دهه گذشته، برای نخستین‌بار نسبت به تهیه بانک املاک شهرداری و ممیزی املاک شهروندان اقدام شد که نتایج مطلوب و موردنظر هم دربرداشت .
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه افزود: املاکی که متعلق به شهرداری بوده ، ولی به دلیل ناشناخته بودن و عدم‌اطلاع مسئولان مربوط بدون شناسنامه و معطل باقی مانده‌ بود، شناسایی و بعد از سپری کردن مراحل قانونی شناسنامه‌دار کردیم .
فتاحی با اشاره به اینکه خروجی این مطالعات و بررسی‌ها به دست آمدن املاک متعدد در مناطق مختلف شهر بود، خاطرنشان کرد: این اموال و املاک در ظاهر اموال شهرداری ولی در باطن متعلق به مردم است، زیرا برای عمران، آبادانی و خدمت به مردم مورد استفاده قرار می‌گیرد .
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه به ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری مرکز استان اشاره کرد و بیان داشت: در سرمایه‌گذاری، جذب فعالان بخش خصوصی از داخل و خارج استان موفقیت‌های زیادی داشته‌ایم .
وی با اظهار به اینکه پروژه‌های عمرانی با منابع مالی قابل توجهی در ارومیه اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: پروژه مجتمع مسکونی حیران که در خیابان عمار احداث می‌شود، ۱۲ طبقه بوده و از ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است .
فتاحی به اجرای پروژه گردشگری اوریاد اشاره کرد و بیان داشت: این پروژه بعد از بهره‌برداری در شمال غرب کشور صاحب‌نام می‌شود، به طوری که اکنون برای ساخت آن پروانه احداث صادر شده و در دست ساخت است .
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به انعقاد قرارداد با یک شرکت ترک برای انجام پروژه‌های مختلف گفت: در راستای فراهم شدن منبع درآمد پایدار برای شهرداری به طور مستمر تلاش شده، توفیق‌های مورد انتظار به دست آمده است .
وی به انعقاد تفاهم‌نامه‌های دیگر برای اجرای پروژه‌های عمرانی مختلف اشاره کرد و بیان داشت: سال ۹۳ از هر لحاظ پربار بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار