استاندار در شورای اداری آموزش و پرورش استان عنوان کرد:

هزینه برای دانش آموزان سرمایه گذاری برای آینده است

خبرگزاری پانا: استاندار خراسان رضوی در شورای اداری آموزش و پرورش استان گفت: باید با توجه به آسیبهایی که با آن مواجه ایم به پر کردن اوقات فراغت دانش اموزان توجه بیشتری شود .

کد مطلب: ۲۳۲۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرگزاری پانا، علیرضا رشیدیان صبح امروز در جلسه ی شورای اداری آموزش و پرورش استان، بعد از گزارش براتعلی منصوریان؛ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش و بحث و تبادل نظر دیگر اعضا در مورد اوقات فراغت، خاطر نشان کرد: باید با توجه به آسیبهایی که با آن مواجه ایم به پر کردن اوقات فراغت دانش اموزان توجه بیشتری شود.

وی افزود: در ساماندهی اوقات فراغت کار دستگاه ها یک مقدار به هم نزدیک شده است و طرح جامع اوقات فراغت باید غبار روبی شود.

وی ادامه داد: اگر در سایر استان ها بودجه ای برای این طرح توسط اداره ی ورزش و جوانان آن، جذب شده باید برای این استان نیز پیگیری شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: هزینه برای دانش آموزان، هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری برای آینده است.

وی خاطر نشان کرد: باید از ظرفیت اقداماتی که در حال انجام است، از جمله نمایشگاه قرآن مشهد که بزرگترین نمایشگاه قرآن کشور بعد از نمایشگاه تهران است، در این راستا استفاده شود.

رشیدیان اظهار کرد: استفاده از این امکانات در واقع انتظار معقول است ولی باید آمادگی همکاری داشته باشیم. دستگاه های دیگر ظرفیت خالی امکاناتی که دارند را در اختیار اوقات فراغت قرار دهند.

وی افزود: تمام دستگاه ها برای اوقات فراغت برنامه خانواده ی پرسنل خود دارند، اما می شود از این ظرفیت علمی سازمان دانش آموزی برای اوقات فراغت و اردوهای علمی و محتوایی آن استفاده کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار