با حضور نمایندگان مجلس و مجامع دانش‌آموزی:

جلسه مشترک هم‌اندیشی مجلس و مجامع دانش آموزی استان اردبیل برگزار شد.

خبرگزاری پانا: جلسه هم اندیشی وهماهنگی هیات رئیسه مجلس و مجامع دانش آموزی استان اردبیل با حضور اعضا در محل مدیریت دانش آموزی استان اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۲۳۲۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، جلسه هم اندیشی وهماهنگی هیات رئیسه مجلس و مجامع دانش آموزی استان اردبیل با حضور اعضا در محل مدیریت دانش آموزی استان اردبیل برگزار شد.

جلسه با تلاوت آیاتی از قرآن مجید توسط برادر امیرحسین میرزاوند از اعضای هیات رئیسه مجامع آغاز گردید در ادامه جلسه حسین عنبری‌نژاد مدیر دانش‌آموزی استان ضمن گرامی داشتن مقدم نمایندگان هیات رئیسه مجلس و مجامع دانش‌آموزی استان اردبیل، پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان را به تمامی دانش‌آموزان تبریک گفته و ابراز امیدواری نمودند تا طاعات و عبادات تمامی عزیزان مورد قبول درگاه احدیت قرار گیرد. وی هدف از برگزاری این جلسه را ایجاد فضایی صمیمی و همکاری جهت انجام برنامه‌های مجلس و مجامع دانش‌آموزی دانسته و با اشاره به دستورالعمل‌های مربوطه از اعضا خواست تا کمیسیون‌های مجلس و مجامع را در مناطق فعال‌تر نمایند. در ادامه جلسه موضوعاتی چون انتخاب کاندیدای هیات رئیسه مجلس دانش‌آموزی، تربیت اجتماعی و گروهی دانش‌آموزان، نحوه برگزاری برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی و... مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و اعضا نسبت به ابراز نظرات و دیدگاه‌های خود اقدام نمودند.

در خاتمه جلسه مقرر گردید اعضا نسبت به ارائه مکتوب نظرات خود پیرامون موضوعات ارائه شده تا پایان هفته آینده اقدام لازم را معمول نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار