کارگاه آموزشی معاینه فنی و کنترل کمباین های برداشت غلات در استان البرز برگزار شد

خبرگزاری پانا:به منظور آموزش اکیپ های برداشت جهت کنترل ریزش و کاهش ضایعات زمان برداشت کارگاه آموزشی معاینه فنی و کنترل کمباین های برداشت غلات در استان البرز برگزار شد.

کد مطلب: ۲۳۰۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛ کارگاه آموزشی معاینه فنی کمباین های برداشت غلات در استان البرز به منظور آموزش اکیپ های برداشت جهت کنترل ریزش و کاهش ضایعات زمان برداشت با حضور کارشناسان ناظر عملیات برداشت شهرستان های استان البرز و جمعی از مسئولین جهاد کشاورزی استان و شهرستان ها در نظرآباد برگزارشد.
مهندس محمد تاج الدینی مدیر زراعت استان البرز خاطرنشان کرد: که تمهیدات و پیش بینی های لازم جهت هماهنگی همکاری کامل دستگاه های دخیل در امر برداشت و خرید گندم و جو انجام شده و پیش­بینی کردند که عملیات برداشت غلات در استان البرز در سطح بیش از 21 هزار هکتار تا اوایل مرداد ماه سال جاری ادامه داشته باشد. وی یاد آور شد ستاد برداشت غلات سازمان جهاد کشاورزی استان البرز به همراه کارشناسان ناظر طرح خودکفایی گندم در طول مدت یاد شده نظارت بر عملیات برداشت را به منظور کنترل و کاهش ضایعات را بر عهده خواهند داشت.
همچنین مهندس سید یوسف مقدسی، رییس اداره فناوری های مکانیزه استان، اظهار داشت عملیات برداشت غلات و دانه روغنی کلزا استان البرز در سال جاری توسط 7 دستگاه کمباین بومی و 96 دستگاه کمباین مهاجر انجام خواهد شد که هماهنگی های لازم در خصوص حضور به موقع کمباین ها در استان انجام شده و هم اکنون کمباین ها مهاجر وارد منطقه شده اند. وی یادآور شد آموزش های عملی اکیپ های نظارت برداشت انجام شده و اظهار امیدواری کرد در سال جاری با استفاده از کمباین های جدید و نظارت مستمر اکیپ های ناظر برداشت شاهد کمترین میزان ریزش محصول در سطح مزارع باشیم.



ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار