رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قوچان:

راه روستایی ینگه قلعه هودانلو آسفالت شد

خبرگزاری پانا: رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قوچان از بهسازی و آسفالت راه روستایی ینگه قلعه هودانلو خبر داد.

کد مطلب: ۲۲۸۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی خراسان رضوی،مهندس مجید مفیدی فر ضمن اعلام این خبر گفت : بهسازی راههای روستایی شهرستان قو چان یكی از برنامه های اصلی این اداره بوده كه از جمله می توان به بهسازی و آسفالت راه روستایی ینگه قلعه هودانلو اشاره کرد.
وی افزود: راه ها و مسیرهای ارتباطی روستاها به عنوان شریان های حیاتی ، موجب ارتباط روستاها با شهرها و مراکز عمده اقتصادی و اجتماعی بوده و نقش و جایگاه ویژه ای در توسعه اقتصادی دارد.
مهندس مجید مفیدی فرگفت: برای آماده سازی و ساخت ابنیه فنی و زیر سازی راه مذکور به طول 3 کیلو متر بیش از 1200 متر قیر پاشی وآسفالت گرم در آن اجرا شده است .
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قوچان عنوان كرد: با اتمام عملیات بهسازی و آسفالت محور فوق150 خانوار این منطقه از نعمت یك راه ایمن و مناسب برخوردار شدند.
وی گفت: احداث این راه روستایی آسفالته باعث تسریع در تردد اهالی و کاهش زمان سفر و کاهش مصرف سوخت و کاهش استهلاک وسایل نقلیه عبوری و رفع حادثه خیزی مسیر و همچنین تسریع در انتقال محصولات دامی و کشاورزی اهالی روستا‌ها به مراکز فروش خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار