ارزیابی 1300 نوآموز در پایگاه سنجش شهرستان جم

خبرگزاری پانا : مدیر پایگاه سنجش شهرستان جم خبر داد : 1300 نوآموز در پایگاه سنجش ارزیابی می شوند .

کد مطلب: ۲۲۶۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان ، در پایگاه سنجش واقع در دبستان حضرت رقیه آغاز شده است.

حسین اسکندری در بازدید از پایگاه سنجش تحصیلی نوآموزان شهرستان جم گفت : طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در سال تحصیلی 93/94 در حوزه جم و ریز در روزهای تعیین شده اجرا می شود.

اسکندری افزود : طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی دردو مرحله : مرحله مقدماتی شامل ارزیابی بینایی، ارزیابی دید رنگ، ارزیابی شنوایی، گفتاری، آمادگی تحصیلی، اندازه گیری توده بدنی، وزن و قد و اختلال رفتاری است. ومرحله معاینه بالینی و تخصصی نیز درصورت ضرورت و برحسب نوع ارجاع ، نوآموز برای بررسی دقیق تر به پزشک متخصص ارجاع داده می شود.

وی تصریح کرد: نوآموزانی که نیاز به ارزیابی تخصصی نداشته باشند پس از دریافت شناسنامه سلامت ، جهت ثبت نام به دبستان موردنظر معرفی می شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم خاطرنشان کرد: هدف اصلی طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی، پیشگیری از بروز بیماری ها، کمک به بهبود کیفی آموزش و کنترل بعضی از عوامل موثر بر افت تحصیلی است. که می بایست به نحو دقیق و مطلوب صورت گیرد.

خلیلی مدیر پایگاه سنجش نیز از نام نویسی 1200 نفر از نوآموزان خبر داد و افزود : روزانه 38 تا 40 نفر از نوآموزان مورد سنجش قرار می گیرند که پیش بینی می شود تعدا د 1300 نوآموزجهت سنجش به این پایگاه مراجعه نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار