نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس:

پتانسیل های آذربایجان شرقی در جشنواره تولیدات صداوسیما معرفی شود

خبرگزاری پانا:نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان ها در تبریز فرصت مناسبی برای معرفی پتانسیل های استان آذربایجان شرقی است.

کد مطلب: ۲۲۱۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،مهدی دواتگری در گفت و گو با خبرنگاران افزود: همزمان با برگزاری این جشنواره تبریز و آذربایجان شرقی سهم بیشتری در مقایسه با روزهای عادی در سبد برنامه های تولیدی و خبری شبکه های سراسری و استانی صدا و سیما در اختیار دارد و این امکان، فرصت مناسبی برای آشنایی مسوولان و مردم با پتانسیل های استان است.

وی گفت: متاسفانه برای پرداختن به موضوع فرهنگ و تولید برنامه های فرهنگی همواره با مشکل مالی مواجه بوده ایم.

دواتگری اظهار کرد: در صورتی که مسوولان از نزدیک در آذربایجان شرقی حضور داشته باشند و آشنایی کاملی با مختصات استان و قابلیت های آن پیدا کنند، می توان در جذب بودجه راحت تر اقدام کرد.

وی اضافه کرد: حضور بیش از 700 هنرمند و برنامه ساز رسانه ملی از استان های مختلف کشور در این جشنواره در تبریز محکی برای سنجش کیفیت برنامه های تولیدی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در خلال برگزاری جشنواره تولیدات صدا و سیمای مرکز تبریز محک خواهد خورد و طبیعی است که نقاط ضعف و قوت مشخص شده و این موضوع برای کیفیت بخشی به تولیدات صداوسیمای استان مفید خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار