معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان:

از بهره برداری بیش از94 کیلومتر بزرگراه تا پایان سال مالی93 در کردستان خبرداد

خبرگزاری پانا:معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان گفت: در صورت تحقق اعتبار مورد نیاز تا پایان سال مالی 93 بیش از 94 کیلومتر بزرگراه در قالب باند دوم محور میاندوآب - کرمانشاه در داخل استان به بهره برداری خواهد رسید.

کد مطلب: ۲۱۹۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،در خصوص اهداف بازدید از قطعات در دست احداث باند دوم بزرگراه میاندوآب - کرمانشاه در داخل استان گفت: این بازدید به منظور بررسی وضعیت اجرا و پیشرفت فیزیکی قطعات مختلف بزرگراه میاندوآب - کرمانشاه واقع در مسیرهای مواصلاتی داخل استان و پیگیری مصوبات سفر دکتر نوبخت معاونت محترم برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری و نحوه تخصیص اعتبارات برای مراحل باقی مانده طرح با حضور محمدرضا کدخدازاده مدیر کل شرکت ساخت و توسعه راههای منطقه غرب و مرکز کشور برای چگونگی نحوه تامین اعتبار این طرح ها صورت گرفت.

وی افزود: خوشبختانه با رویکرد مثبت و سازنده معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست محترم جمهوری تکمیل و تامین اعتبار باند دوم بزرگراه میاندوآب - کرمانشاه در محورمواصلاتی داخل استان در اولویت برنامه ها قرار گرفته که امیدواریم با تخصیص بموقع اعتبارات مورد نیاز در آینده نزدیک شاهد تکمیل و راه اندازی اکثر قطعات این محور مواصلاتی مهم و تاثیر گذار باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان ادامه داد: محور میاندوآب- کرمانشاه، بخشی از کریدور شمال- جنوب است که به موازات نوار غربی کشور، از بندر امام خمینی (ره) و بندر خرمشهر شروع می شود و تا مرز بازرگان و جلفا در شمال غربی کشور امتداد می یابد.

قادری تصریح کرد: طول کلی این مسیر یکهزار و 328 کیلومتر است و سهم محور میاندوآب - کرمانشاه از آن 416 کیلومتر است که از میزان بیش از 312 کیلومتر در داخل استان کردستان واقع شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر باند دوم بزرگراه میاندوآب - کرمانشاه در کردستان با 9 قطعه که شامل شش قطعه فعال و 3 قطعه در شرف واگذاری در دست اقدام است.

قادری ادامه داد: در این بازدید با نشست های صورت گرفته با پیمانکاران قطعات مختلف مقرر شد تا در آینده نزدیک با تخصیص اعتبار مناسب به این طرح ها شاهد تسریع در تکمیل قطعات با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد از سوی پیمانکاران باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار