میهمانی بابک جهانبخش و رضا صادقی در بندرعباس

خبرگزاری پانا: بابک جهانبخش خواننده مطرح پاپ کشورمان جمعه شب 26 اردیبهشت ماه در تالار آوینی بندر عباس در 2 سانس بر روی صحنه رفت.

کد مطلب: ۲۱۷۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی وهنری پانا؛ بابک جهانبخش خواننده مطرح پاپ کشورمان جمعه شب 26 اردیبهشت ماه در تالار آوینی بندر عباس در 2 سانس بر روی صحنه رفت .

در این کنسرت که به همت شرکت هنرمندان خاک جنوب برگزار شد، بابک جهانبخش بعد از اجرای قطعه دلم سوخت به هوادارن در سالن گفت: خوشحالم که دوباره به بندر عباس آمده ام بیشترین اجرای من بعد از تهران در شهر بندر عباس است و دوست دارم بیشتر به این شهر سفر کنم چون در این شهر آدم های خوب و خوش قلب زیاد می بینم .

این هنرمند قبل از اجرای من و بارون به حاضرین در سالن گفت: این آهنگی را که دارم اجرا می کنم شاید دیگر نتوانم با رضا صادقی عزیز همخوانی کنم اما می خواهم این قطعه با همصدایی همشهری های رضا صادقی اجرا شود و پس از آن قطعه من و بارون با همخوانی تمام حاضرین در سالن اجرا شد .

در این کنسرت قطعه چی شده جزو طولانی ترین قطعات بود که با تک نوازی "باس" و "ساک سیفون" همراه بود .

بابک جهانبخش برای اجرای قطعه آخر از مردم نظر خواست که که پس از چندین بار پرسش قطعه "منو نگاه کن" را اجرا کرد .

در این کنسرت جهانبخش قطعات "دلم سوخت" ،"من و بارون" ،"باور کن"، "افسانه"،"چی شده"،"دل دیونه" ،"اکسیژن"،"برف" ،"یه چیزی میگی"،"راز" و "منو نگاه کن" را اجرا کرد .

همچنین بابک ریاحی(گیتار بیس)، یاشار خسروی(ترومپوت)،ایلیار خسروی(درامز)، مهران فرشباف(پرکاشن)، امیر میلاد نیکزاد(کیبور)، انوشیروان تقوی(کیبورد)، رضا تاجبخش(پیانو) و بهنام حکیم( گیتار اسپانیش) اعضای گروه این خواننده پاپ را تشکیل می دادند.

یادآور می شود؛ رضا صادقی پس از ترانه من و بارون با بابک جهانبخش تماسی برقرار کرد که با استقبال نخاطبان موسیقی همراه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار